Házhozszállítás a karantén időszakában

E-Commerce reportunk legfrissebb szindikált elemzése már megvásárolható

Az NRC a 2000-es évek kezdete óta évi két kutatási hullámban vizsgálja az online vásárlásokat és az online vásárlók tapasztalatait, attitűdjeit e-kereskedelmi kutatássorozatában.

Az E-Commerce Report által vizsgált alaptémák között időről időre szerepel az online vásárlók házhozszállítással kapcsolatos véleményeinek, elvárásainak elemzése is.

A járvány hatására sokan szorultunk otthonainkba a különféle árukat sokan házhoz rendelik. A házhozszállítást az elmúlt egy hónap során az online vásárlók 84%-a használta a különböző igényelhető áruátvételi módok közül (április eleji adatfelvétel).

Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus idején?

Mik a legjellemzőbb átvételi módok?


Az infografikában a legfrissebb kutatási eredményeinket találja a házhozszállításról:

házhozszállítás
Házhozszállítás a járvány időszakában: az NRC E-Commerce kutatásának idei áprilisi eredményei – részletek

E-Commerce Report 2020: Részletek és letölthető elemzési tájékoztató

Hogyan éljük meg a koronavírus-járványt? Kutatási eredmények, érdekességek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei
|

Pénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020

A Digi@Bank Monitor negyedéves banki tracking kiegészítő Bulletin pénzügyi elemzései 2020-ban is érdekes és aktuális témákat jártak körül (pl. PMF funkciók használata, online számlanyitás). A négy kisebb elemzés idén januártól nem előfizetők számára egyben megvásárolható. Érdemes megnézni a részletes tematikát!

Digitális pénzügyeink – NRC podcast

Digitális pénzügyeink: az NRC Research and more podcast sorozatának 6. adásában Kurucz Imre Molnár Zoltánnal, a DigiBank Monitor kutatássorozat vezetőjével beszélget.

E-kereskedelmi trendek: NRC Podcast

E-kereskedelmi trendek, online vásárlás: hogyan alakul a helyzet az elmúlt fél évben? Milyen változásokat hoz a covid? 4. podcast adásunkban Kurucz Imre és Sági Ferenc elemzi megvásárolható E-Commerce Reportunk adatait.