Házhozszállítás a karantén időszakában

E-Commerce reportunk legfrissebb szindikált elemzése már megvásárolható

Az NRC a 2000-es évek kezdete óta évi két kutatási hullámban vizsgálja az online vásárlásokat és az online vásárlók tapasztalatait, attitűdjeit e-kereskedelmi kutatássorozatában.

Az E-Commerce Report által vizsgált alaptémák között időről időre szerepel az online vásárlók házhozszállítással kapcsolatos véleményeinek, elvárásainak elemzése is.

A járvány hatására sokan szorultunk otthonainkba a különféle árukat sokan házhoz rendelik. A házhozszállítást az elmúlt egy hónap során az online vásárlók 84%-a használta a különböző igényelhető áruátvételi módok közül (április eleji adatfelvétel).

Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus idején?

Mik a legjellemzőbb átvételi módok?


Az infografikában a legfrissebb kutatási eredményeinket találja a házhozszállításról:

házhozszállítás
Házhozszállítás a járvány időszakában: az NRC E-Commerce kutatásának idei áprilisi eredményei – részletek

E-Commerce Report 2020: Részletek és letölthető elemzési tájékoztató

Hogyan éljük meg a koronavírus-járványt? Kutatási eredmények, érdekességek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei

Online felmérés? Igen!

Milyen hosszú lehet egy online felmérés kérdőíve? Miért annyira fontos, hogy reszponzív legyen? Hogyan alakul az egyes európai országokban az internetpenetráció? Mekkora költségmegtakarítás érhető el azzal, ha átállunk online adatfelvételre? – mindez és még sok más kiderül letölthető bemutatónkból.

EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

354.887 kitöltött kérdőív 15 hónap alatt: ezzel az összeggel segíthettünk – ezúton is köszönjük a Netpanel válaszadóiknak! Ezúttal a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt támogattuk. De hogyan is lehet kérdőív kitöltéssel nemes ügyeket segíteni?