Instant Marketing Research projektbeszámoló

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

 

Az Instant Marketing Research (IMR) elsősorban marketing- és piackutató vállalatok, tanácsadó cégek, illetve kreatív- és reklámügynökségek kutatói, kreatív szakemberei és döntéshozói számára tesz lehetővé gyorsabb és költséghatékonyabb piackutatást.


Beszámoló (2018.02.-2019.12. időszak műszaki eredményei):

Lefejlesztésre került az Instant Market Research szoftver kutatói, ügyféloldali és válaszadói felülete.

  • Kutatói oldal: kutatások létrehozása, menedzselése
  • Ügyféloldal: az ügyfelek tudják nyomon követni az aktuális projektjüket
  • Válaszadói oldal: a résztvevők saját feladataikat, projektjeiket látják, jelen lehetnek a beszélgetéseken

A kutatási eszközöket tekintve valamennyi metódus kidolgozásra került:

  • fókuszcsoport (SpeedSession)
  • fórum (Chatspace)
  • interjú (Face2Surface)
  • blog (ResearchonGo)
  • játékok: a szavazás, a kvíz, a projektív technikák és a kérdőívkérdés

Elkészült az IMR meghívó rendszer és a címlista kezelő panel (válaszadók emailen keresztüli meghívása, akár egyénileg, akár csoportosan).  

A rendszer platformfüggetlen kialakítása kiemelt cél volt a projekt során, ezért a reszponzív megjelenés mellett külön Instant Marketing Research applikáció is kifejlesztésre került, mely jelentősen megkönnyíti a használatot (az ügyfelek, válaszadók bármilyen kisksépernyős eszköz, okostelefon vagy tablet segítségével is bekapcsolódhatnak a projektekbe). Az IMR applikáció minden nagyobb operációs rendszeren, minden okoseszközön futtatható.

A nemzetközi értékesítési célnak megfelelően a szoftver és az elkészült Instant Market Research honlap is több nyelven használható. 

Az Instant Marketing Research legfőbb előnyei:
  • rugalmasság, gyorsaság (rövid adatfelvételi idő)
  • kismintás kvantitatív és kvalitatív kutatásokat is lehetővé tesz
  • az elérhető módszerek egymással szabadon kombinálhatók
  • a kutatás során felmerülő új ötletek azonnali tesztelése is lehetséges
  • a beszélgetések nem igényelnek személyes jelenlétet (ügyfelek, válaszadók és moderátorok részéről sem)
  • a feldolgozáshoz, elemzéshez szükséges idő is lecsökken (leiratok, dashboard-ok)
  • a szoftver platformfüggetlen, reszponzív megjelenéssel és a válaszadók számára külön applikációval támogatja a kisképernyős (tablet, okostelefon) használatot
  • a felület nemcsak egyszeri ad hoc kutatások lebonyolítására ad lehetőséget, hanem ügyfélpanelek menedzselését is lehetővé teszi
  • az ügyfelek potenciális vásárlóikkal, célcsoportjukkal akár közvetítő nélkül is kommunikálhatnak (pl. ötlet/termék teszt)
  • a saját célcsoport-panel a kutatás után is rendelkezésére áll, annak segítségével további tesztek, kampányok kivitelezhetők
  • az IMR szoftver több nyelven érhető el és használható
Instant Marketing Research - online piackutatási felület és eszköztár az NRC-től

Részletes információ: https://nrc.hu/imr/

Nyilatkozat:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

hu_HUHU