Instant Marketing Research projektbeszámoló

Instant Market Research

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

 

Az Instant Marketing Research (IMR) elsősorban marketing- és piackutató vállalatok, tanácsadó cégek, illetve kreatív- és reklámügynökségek kutatói, kreatív szakemberei és döntéshozói számára tesz lehetővé gyorsabb és költséghatékonyabb piackutatást.


Beszámoló (2018.02.-2019.12. időszak műszaki eredményei):

Lefejlesztésre került az Instant Market Research szoftver kutatói, ügyféloldali és válaszadói felülete.

  • Kutatói oldal: kutatások létrehozása, menedzselése
  • Ügyféloldal: az ügyfelek tudják nyomon követni az aktuális projektjüket
  • Válaszadói oldal: a résztvevők saját feladataikat, projektjeiket látják, jelen lehetnek a beszélgetéseken

A kutatási eszközöket tekintve valamennyi metódus kidolgozásra került:

  • fókuszcsoport (SpeedSession)
  • fórum (Chatspace)
  • interjú (Face2Surface)
  • blog (ResearchonGo)
  • játékok: a szavazás, a kvíz, a projektív technikák és a kérdőívkérdés

Elkészült az IMR meghívó rendszer és a címlista kezelő panel (válaszadók emailen keresztüli meghívása, akár egyénileg, akár csoportosan).  

A rendszer platformfüggetlen kialakítása kiemelt cél volt a projekt során, ezért a reszponzív megjelenés mellett külön Instant Marketing Research applikáció is kifejlesztésre került, mely jelentősen megkönnyíti a használatot (az ügyfelek, válaszadók bármilyen kisksépernyős eszköz, okostelefon vagy tablet segítségével is bekapcsolódhatnak a projektekbe). Az IMR applikáció minden nagyobb operációs rendszeren, minden okoseszközön futtatható.

A nemzetközi értékesítési célnak megfelelően a szoftver és az elkészült Instant Market Research honlap is több nyelven használható. 

Az Instant Marketing Research legfőbb előnyei:
  • rugalmasság, gyorsaság (rövid adatfelvételi idő)
  • kismintás kvantitatív és kvalitatív kutatásokat is lehetővé tesz
  • az elérhető módszerek egymással szabadon kombinálhatók
  • a kutatás során felmerülő új ötletek azonnali tesztelése is lehetséges
  • a beszélgetések nem igényelnek személyes jelenlétet (ügyfelek, válaszadók és moderátorok részéről sem)
  • a feldolgozáshoz, elemzéshez szükséges idő is lecsökken (leiratok, dashboard-ok)
  • a szoftver platformfüggetlen, reszponzív megjelenéssel és a válaszadók számára külön applikációval támogatja a kisképernyős (tablet, okostelefon) használatot
  • a felület nemcsak egyszeri ad hoc kutatások lebonyolítására ad lehetőséget, hanem ügyfélpanelek menedzselését is lehetővé teszi
  • az ügyfelek potenciális vásárlóikkal, célcsoportjukkal akár közvetítő nélkül is kommunikálhatnak (pl. ötlet/termék teszt)
  • a saját célcsoport-panel a kutatás után is rendelkezésére áll, annak segítségével további tesztek, kampányok kivitelezhetők
  • az IMR szoftver több nyelven érhető el és használható
Instant Marketing Research - online piackutatási felület és eszköztár az NRC-től

Részletes információ: https://nrc.hu/imr/

Nyilatkozat:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.