NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

Március óta meghatározó része életünknek a koronavírus – átírta mindennapjainkat és jövőbeli terveinket, hatással van munkára, szórakozásra fogyasztásra, vásárlásra. Ráadásul a helyzet napról napra változik, az aktuális járványügyi adatok, korlátozások, enyhítések függvényében. 

Az NRC Pandemia Hangulat Index tracking kutatása április közepe óta háromhetente méri a 18-65 éves magyar lakosság koronavírus járvánnyal kapcsolatos érintettségét és várakozásait, ami nemcsak egyfajta pillanatképet ad a lakosság hangulatáról, attitűdjéről, de mutatja a főbb trendeket, és információt nyújt a fogyasztási, vásárlási szokások jövőbeli alakulásáról is. 

Pandémia
NRC Pandémia Hangulat index eredményei

Tartanak-e a magyarok pandémia következményeitől? Számítanak-e gazdasági válságra: növekvő munkanélküliségre, inflációra? És a járvány második hullámára? Optimisták vagy pesszimisták saját egzisztenciájukat, háztartásuk pénzügyi helyzetét illetően? Továbbra is visszafogják a fogyasztásukat, vagy kezdenek újra többet költeni? Online vásárlás, vagy sorbanállás a hipermarketben? Készpénz vagy bankkártya? Mindezekre a kérdésekre választ ad a kutatás legfrissebb, 4. hulláma, amelynek legfontosabb, legérdekesebb adatait Kurucz Imre mutatta be június 25-én a Reboot Hungary Plusz online konferencián. 

Kattints a linkre, nézd meg a webináriumot, és Imre 15 perces előadását. 

NRC PANDÉMIA HANGULAT INDEX TRACKING

  • Ingyenes alaperedmények feliratkozóknak
  • Exkluzív kérdésfeltevési lehetőség, hat addicionális elemzés és egyéb extrák előfizetőknek

A linkre kattintva feliratkozhat az NRC exkluzív hírlevelére és az ingyenes NRC Pandémia Hangulat index adatait rendszeresen küldjük Önnek.

Kurucz Imre letölthető prezentációja

(2020. jún. 25-ei Reboot Hungary Webinárium)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
online mélyinterjús módszerek||NRC online kvalitatív módszerek

ONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWING

Korábban az online fókuszcsoportokat, a chat vs. voice módszert mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a személyes (one-on-one) interjúzás új útjait és tanulságait igyekeztünk áttekinteni: módszertani megoldások összevetése és támogató szoftverek számba vétele az NRC tapasztalatai alapján.

||||||||||||||||||||||||||

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE

Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.

|

Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.