NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

Március óta meghatározó része életünknek a koronavírus – átírta mindennapjainkat és jövőbeli terveinket, hatással van munkára, szórakozásra fogyasztásra, vásárlásra. Ráadásul a helyzet napról napra változik, az aktuális járványügyi adatok, korlátozások, enyhítések függvényében. 

Az NRC Pandemia Hangulat Index tracking kutatása április közepe óta háromhetente méri a 18-65 éves magyar lakosság koronavírus járvánnyal kapcsolatos érintettségét és várakozásait, ami nemcsak egyfajta pillanatképet ad a lakosság hangulatáról, attitűdjéről, de mutatja a főbb trendeket, és információt nyújt a fogyasztási, vásárlási szokások jövőbeli alakulásáról is. 

Pandémia
NRC Pandémia Hangulat index eredményei

Tartanak-e a magyarok pandémia következményeitől? Számítanak-e gazdasági válságra: növekvő munkanélküliségre, inflációra? És a járvány második hullámára? Optimisták vagy pesszimisták saját egzisztenciájukat, háztartásuk pénzügyi helyzetét illetően? Továbbra is visszafogják a fogyasztásukat, vagy kezdenek újra többet költeni? Online vásárlás, vagy sorbanállás a hipermarketben? Készpénz vagy bankkártya? Mindezekre a kérdésekre választ ad a kutatás legfrissebb, 4. hulláma, amelynek legfontosabb, legérdekesebb adatait Kurucz Imre mutatta be június 25-én a Reboot Hungary Plusz online konferencián. 

Kattints a linkre, nézd meg a webináriumot, és Imre 15 perces előadását. 

NRC PANDÉMIA HANGULAT INDEX TRACKING

  • Ingyenes alaperedmények feliratkozóknak
  • Exkluzív kérdésfeltevési lehetőség, hat addicionális elemzés és egyéb extrák előfizetőknek

A linkre kattintva feliratkozhat az NRC exkluzív hírlevelére és az ingyenes NRC Pandémia Hangulat index adatait rendszeresen küldjük Önnek.

Kurucz Imre letölthető prezentációja

(2020. jún. 25-ei Reboot Hungary Webinárium)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Mobil játszótárs

Három okostelefon-használóból kettő szokott játszani a mobilján, legtöbben ügyességi és logikai játékokkal töltik az időt – ez derül ki az NRC februári kutatásából. Az

Házhoz jön a sonka?

Az utóbbi hetekben/hónapokban, amikor “nyilvánosságra” került, hogy az egyik nagy, Magyarországon is jelenlévő hipermarketlánc online vásárlói felületet indít, elindultak a találgatások annak jövőbeli esélyeiről,

Hurrá, nyaraltunk…

Igaz, ezt tízből csak négy magyar nethasználó mondhatta el magáról 2013-ban: ezen a nyáron a 18‒75 éves internetező lakosság 41%-a töltött legalább egy éjszakát

A mi kenyerünk java?

Öngondoskodás Magyarországon Az előrejelzések szerint 2050-re a 65 éven felüli népesség az aktív korú népesség 50 százalékát teszi majd ki, azaz ha mindenki dolgozna,