Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?

A REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM RÉSZÉRE KÉSZÍTETT EXKLUZÍV ONLINE LAKOSSÁGI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI (2020. 05.14.)

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak.

De mivel múlatjuk az időt a négy fal között? Igaz, hogy többet stresszelünk, de eközben alvásra is több időnk jut. Igaz, hogy több hírt fogyasztunk, és nőtt a közösségi médiában töltött idő, de még így is a tévé dominálja az otthoni szórakozásunkat.

Hogy néz ki egy átlagos reggel? Mit csinálunk napközben? Mivel töltjük az estét? Milyen szabadidős tevékenységek kérnek a figyelmünkből? És hogyan változott mindez a koronavírus előtti időkhöz képest?

karantén
Csatlakozzon a Reboot Hungary Facebook csoporthoz, ahol néhány hét múlva az előadás felvétele is elérhető lesz


Töltse le Kurucz Imre perezentációját, amelyet a 6. Reboot Hungary webináriumon mutatott be:

Prezentáció letöltése


Covid19 kutatásunk: Pandémia hangulat Index tracking
Kvalitatív megoldások online: fókuszcsoportok & egyéb lehetőségek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.