Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?

A REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM RÉSZÉRE KÉSZÍTETT EXKLUZÍV ONLINE LAKOSSÁGI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI (2020. 05.14.)

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak.

De mivel múlatjuk az időt a négy fal között? Igaz, hogy többet stresszelünk, de eközben alvásra is több időnk jut. Igaz, hogy több hírt fogyasztunk, és nőtt a közösségi médiában töltött idő, de még így is a tévé dominálja az otthoni szórakozásunkat.

Hogy néz ki egy átlagos reggel? Mit csinálunk napközben? Mivel töltjük az estét? Milyen szabadidős tevékenységek kérnek a figyelmünkből? És hogyan változott mindez a koronavírus előtti időkhöz képest?

karantén
Csatlakozzon a Reboot Hungary Facebook csoporthoz, ahol néhány hét múlva az előadás felvétele is elérhető lesz


Töltse le Kurucz Imre perezentációját, amelyet a 6. Reboot Hungary webináriumon mutatott be:

Prezentáció letöltése


Covid19 kutatásunk: Pandémia hangulat Index tracking
Kvalitatív megoldások online: fókuszcsoportok & egyéb lehetőségek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
tableau vizualizáció|

NRC infografikák egy videóban

Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is

Employer Branding|Employer Branding

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál,