Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?

A REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM RÉSZÉRE KÉSZÍTETT EXKLUZÍV ONLINE LAKOSSÁGI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI (2020. 05.14.)

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak.

De mivel múlatjuk az időt a négy fal között? Igaz, hogy többet stresszelünk, de eközben alvásra is több időnk jut. Igaz, hogy több hírt fogyasztunk, és nőtt a közösségi médiában töltött idő, de még így is a tévé dominálja az otthoni szórakozásunkat.

Hogy néz ki egy átlagos reggel? Mit csinálunk napközben? Mivel töltjük az estét? Milyen szabadidős tevékenységek kérnek a figyelmünkből? És hogyan változott mindez a koronavírus előtti időkhöz képest?

karantén
Csatlakozzon a Reboot Hungary Facebook csoporthoz, ahol néhány hét múlva az előadás felvétele is elérhető lesz


Töltse le Kurucz Imre perezentációját, amelyet a 6. Reboot Hungary webináriumon mutatott be:

Prezentáció letöltése


Covid19 kutatásunk: Pandémia hangulat Index tracking
Kvalitatív megoldások online: fókuszcsoportok & egyéb lehetőségek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem

Bízunk a közösségi oldalakban

Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a