2020. február 20-án kerül megrendezésre a Social Media 2020 Konferencia, melyen az NRC is képviselteti magát:
„AZ X, AZ Y ÉS A Z GENERÁCIÓ SOCIAL MÉDIA FOGYASZTÁSI SZOKÁSAI” (előadó: Kurucz Imre)

Nincs már általánosan követendő értékrend: a magyar lakosság jellemzően hat eltérő modell alapján éli az életét – derült ki abból az egyedülálló életút-szegmentációs kutatásból,
A 2015. július 1-én bevezetett Családok Otthonteremtési Kedvezménye jelentősen bővítette a vissza nem térítendő állami támogatással megvásárolható ingatlanok és egyben a jogosultak körét is.
Géczi Tamás közel 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a szakma valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, ügyfélkapcsolati és menedzsment pozíciókban a világ vezető
Mit teszünk érte, mit teszünk ellene? Csak egészség legyen, szokták mondani, és valóban: a kutatások azt mutatják, hogy az emberek számára – családjuk mellett