Piackutató

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját!

Az NRC, Magyarország első online piackutatásra szakosodott vállalatként, 25 éve stabil partnere a hazai nagyvállalatoknak. Teljeskörű piackutatási szolgáltatásokkal, innovatív online kutatási megoldásokkal, saját adatfelvételi panellel segítjük a hazai döntéshozók munkáját, a szolgáltatás, a termékfejlesztés területén és a lakosság vásárlói szokásainak és véleményének a megismerésében.

Munkakörhöz tartozó feladatok:

Jelentkezz hozzánk, ha…

Előnyt jelent:

És mit kínálunk cserébe?

Jelentkezés

Ha magadra ismertél az elvárásokban és szeretnél egy szuper csapatban dolgozni, akkor töltsd ki az alábbi űrlapot.

Karrier jelentkezési adatlap - Piackutató 2025.04.
Ebből releváns szakmai tapasztalat:
év
Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.