Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Előadások vállalatoknál és szakmai konferenciákon
Iparági trendekről, kutatási eredményekről, ügyfélélményről és piackutatási módszerekről tartok rendszeresen előadásokat.
CX és ügyfélélmény kutatások
Ügyfélélmény szakértőként adatvezérelt támogatást nyújtok a vállalatok ügyfélközpontú folyamatainak a kidolgozásához.
Service Design, Co-Creation fejlesztés
Szolgáltatás-, és folyamatfejlesztések területén a vállalati csapatokat támogató facilitátorként és elemzőként is segítem a fejlesztéseket.
Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Sokan kérdezik, hogy mit takar az NRC, ezért most elárulom: Net Research Center, amelyet 1999 szeptemberében alakítottunk két barátommal közösen, akkor amikor az internetpenetráció még csak egy számjegyű volt.
Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a szoftverfejlesztés, a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és mivel ezek a szerelemprojektjeim, ezért örömmel segítem a hazai nagyvállalatokat az adatvezérelt szolgáltatás és termékfejlesztési munkáikban.
Az elmúlt 25 évben sok mindenben voltunk elsők az online piackutatásban, de én mégsem a megoldásainkra, az eredményeinkre vagyok a legbüszkébb, hanem a régi és az új kollégáimra, azokra, akikkel nap, mint nap azon dolgozunk az ügyfeleinkkel közösen, hogy jobb és egyszerűbb szolgáltatások és termékek készüljenek a hazai lakosság számára.
Én, ezért szeretem ezt a szakmát, ezért szeretek NRC-s lenni.
Online banki szolgáltatások használata
Gyakorlatilag minden bank rendelkezik már olyan online szolgáltatással, melynek segítségével ügyfelei gördülékenyen, akár otthonukból is elintézhetik pénzügyi tranzakcióikat. A pénzügyek interneten való bonyolítása folyamatosan terjed,
Szeretjük a kézzelfoghatóságot
A print legfőbb előnye az online magazinokkal szemben a könnyű hordozhatóság, valamint hogy olvasásának nincsenek technikai előfeltételei. Az internetes médiumok elsősorban gyorsaságukkal és naprakészségükkel vonzzák
H1N1 – Miért ellenzi a többség az oltást?
A hazai internetezők 5 százaléka kapta már meg az új influenza elleni védőoltást, a netpolgárok négyötöde ugyanakkor a közeljövőben sem szándékozik beoltatni magát – derül
Mit hallgatunk ezután?
Rádióhallgatás Az első négy napon a Juventusra kapcsolt át a legtöbb egykori Sláger és Danubius-hallgató, de az MR2 és a Rádió1 is nyert a Danubius