Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Előadások vállalatoknál és szakmai konferenciákon
Iparági trendekről, kutatási eredményekről, ügyfélélményről és piackutatási módszerekről tartok rendszeresen előadásokat.
CX és ügyfélélmény kutatások
Ügyfélélmény szakértőként adatvezérelt támogatást nyújtok a vállalatok ügyfélközpontú folyamatainak a kidolgozásához.
Service Design, Co-Creation fejlesztés
Szolgáltatás-, és folyamatfejlesztések területén a vállalati csapatokat támogató facilitátorként és elemzőként is segítem a fejlesztéseket.
Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Sokan kérdezik, hogy mit takar az NRC, ezért most elárulom: Net Research Center, amelyet 1999 szeptemberében alakítottunk két barátommal közösen, akkor amikor az internetpenetráció még csak egy számjegyű volt.
Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a szoftverfejlesztés, a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és mivel ezek a szerelemprojektjeim, ezért örömmel segítem a hazai nagyvállalatokat az adatvezérelt szolgáltatás és termékfejlesztési munkáikban.
Az elmúlt 25 évben sok mindenben voltunk elsők az online piackutatásban, de én mégsem a megoldásainkra, az eredményeinkre vagyok a legbüszkébb, hanem a régi és az új kollégáimra, azokra, akikkel nap, mint nap azon dolgozunk az ügyfeleinkkel közösen, hogy jobb és egyszerűbb szolgáltatások és termékek készüljenek a hazai lakosság számára.
Én, ezért szeretem ezt a szakmát, ezért szeretek NRC-s lenni.
Utazást a hálón, kenyeret a sarki boltban
Vásárlási szokások Bár erős túlzás lenne azt állítani, hogy hazánkban virágzik az elektronikus kereskedelem, de tény, hogy dinamikusan nő azok száma, akik kipróbálták már az
Repülés tekintetében az idősebbek vezetnek
A 18-69 éves internetezők 42 százaléka ült már repülőgépen, és 16 százalék azok aránya, akik utaztak már fapadossal. Repülés tekintetében az idősebb korosztály rendelkezik nagyobb
Közös(ségi) játékélmények online
Hazánkban közel 2 millió ember, az internetezők 53 százaléka játszik legalább alkalmanként online játékokat másokkal. Bár alapvetően a fiatalokra jellemző tevékenységről van szó, az idősebb
A kultúra iránt is érdeklődnek a fesztiválozó fiatalok
A nyári rendezvényeket látogató fiatalok 28 százaléka többek között azért látogat el az eseményre, mert érdeklik annak kulturális programjai. A 15-25 évesek körében végzett kutatás