Másodelemzés
Az NRC másodelemzés szolgáltatását akkor érdemes igénybe venni, amikor a vállalatnak már rendelkezésére állnak adatok, de nincsenek megfelelő erőforrásai vagy szakértelme az adatok alapos elemzésére. A szolgáltatás különösen hasznos lehet akkor is, amikor a vállalat nem biztos abban, hogy milyen információkat rejtenek az adatai, és szükségük van egy külső, objektív szemléletre, hogy feltárja az adatokban rejlő értékes információkat.
Az NRC szakembereit akkor érdemes választani másodelemzésre, amikor a vállalat számára fontos a magas szintű szakértelmű elemzés, a gyors és hatékony munkavégzés és a megbízható, pontos eredmények elérése. Az NRC szakértői mind a kvalitatív, mind a kvantitatív adatok elemzésében nagy tapasztalattal rendelkeznek, és kiváló minőségű munkát végeznek.
- Eredeti kutatási kérdések újragondolása: Az NRC másodelemzés szolgáltatása segíthet újragondolni az eredeti kutatási kérdéseket, és új megközelítéseket találni a válaszadásra.
- Új kutatási kérdések felvetése: Az adatok újra-értelmezése segíthet az új kutatási kérdések felvetésében, amelyek a vállalat számára új lehetőségeket kínálhatnak.
- Adatok közötti összefüggések feltárása: Az NRC másodelemzés szolgáltatása segíthet feltárni az adatok közötti korábban rejtett összefüggéseket.
- Korrelációs analízis: Az adatok közötti kapcsolatok erősségének és irányának mérésére.
- Regresziós analízis: Az egyik változó által a másikra gyakorolt hatás mérésére.
- Krossztáblázat: Az adatok közötti kapcsolatok vizualizálására.
- Chi-négyzet teszt: Kategóriás változók közötti kapcsolatok vizsgálatára.
- ANOVA (Analysis of Variance): Több mint két csoport közötti átlagos különbségek vizsgálatára.
- Adatbányászat: a nagy adathalmazokban rejlő mintázatok, összefüggések és trendek felfedezésére használjuk, hogy értékes információkat nyerjünk és támogassuk a vállalati döntéseket.
Egy nagy IT vállalat például az NRC másodelemzés szolgáltatásait vette igénybe a felhasználói adatok jobb megértése és kiaknázása érdekében. Az NRC segítségével sikerült olyan trendeket és mintázatokat feltárniuk, amelyekre korábban nem figyeltek, és amelyek befolyásolhatták a felhasználói viselkedést. Ez a másodelemzés lehetővé tette számukra, hogy jobban megértsék a felhasználói igényeket, és így jobban személyre szabott szolgáltatásokat nyújthassanak.
Az NRC másodelemzés szolgáltatása hasznos lehet a vállalatok számára, mert segít feltárni az adatokban rejlő rejtett információkat és trendeket. Ezzel a vállalatok képesek lehetnek javítani a döntéshozatalukat, optimalizálni a stratégiájukat és növelni a versenyelőnyüket. A másodelemzés segítségével a vállalatok kihasználhatják az már meglévő adatbázisokban rejlő értékes információkat, anélkül, hogy további forrásokat kellene az adatgyűjtésre fordítaniuk.
Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek
Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
2024.11.06.
Nincs hozzászólás
Rab Árpád és Sági Ferenc elemzik, hogyan formálhatja át a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és a technológiai jövőt.
Ezt most hová tegyem? – hulladékok lakossági kutatása, I. rész
2024.10.21.
Nincs hozzászólás
A cikksorozat a hulladékhoz való viszonyunkat vizsgálja. Ebben a lakosságra vonatkozó cikkben az elemeket, elektronikai eszközöket, égőtesteket, mint hulladék típusokat és azok kezelési módszereit vizsgáljuk.
Miért várat magára a Service Design forradalom Magyarországon?
2024.10.04.
Nincs hozzászólás
Miért nem terjedt el a Service Design Magyarországon? Kihívások, AI szerepe, és a KKV-k digitalizációs hiányosságai, melyek akadályozzák az innovációt.
Gépi dallamok – zenél a mesterséges intelligencia
2024.09.03.
Nincs hozzászólás
A zenekészítő mesterséges intelligenciák, pl. a SUNO ismertségét, használatát és az az azokról kialakult lakossági benyomásokat vizsgáló kutatási eredmény.