A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról
Tartalomjegyzék
Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a vásárlásra, a bankolásra és a médiafogyasztásra. Sági Ferenc és Molnár Zoltán kutatási igazgatókkal ezekről és még sok minden másról beszélgettünk ebben az adásban, ahol nem az adatok voltak fókuszban, hanem az adatokból, a kvalitatív és kvantitatív kutatások eredményeiből leszűrhető kutatói gondolkodást és tapasztalataikat osztották meg a kollégáim. Az adásból kiderült, hogy:
- a kutatónál szebb szó nincs
- az új normális helyett helyesebb lenne a gyorsuló régi kifejezést használni
- miként hat a jó tapasztalat az attitűdünkre
- milyen hatással volt az e-kereskedelemre a covid
- miért egyre népszerűbbek az átvételi pontok
- mi a helyzet a médiapiacon és streaming szolgáltatóknál
- miért is folyik igazából a formátumok harca.
Hallgassatok minket.Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük.
Anchore.fm lejátszás
Youtube lejátszás
Apple lejátszás
Google lejátszás
Spotify lejátszás
Az adatfelvételek hátterét az onlinekutatás netpanel kérdőívszerkesztési, adatfelvételi és qualipool kvalitatív szervezési szolgáltatása biztosították.
Korábbi NRC podcast adásaink: