Puszta szakmai kíváncsiságból készítettem egy interjút a köztudatba most berobbant ChatGPT chatbottal a piackutatásról és arról, hogy szerinte milyen területeken tudja majd segíteni a piackutatók munkáját. A válaszai alapján én nem osztom Elon Musk véleményét, miszerint “ijesztően jó és már nem vagyunk messze a fenyegetően erős MI-tól”, az azonban biztos, hogy lenyűgöző a tudása és …
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?
Az NRC által 2018-2020 között kifejlesztett FRS szoftver segítéségével mérhetjük válik egy-egy reklámfilmre adott tudatos és tudattalan reakciók
Az NRC által 2018-2020 között fejlesztett szoftver segítéségével pontosabban detektálhatjuk, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. De hogyan is működik ez és mik a 2020-as év újdonságai a fejlesztésben? Erről szól összegzésünk.
Tudatos és nem tudatos rekciók mérése reklámkutatásokban: az NRC Kft. Facial Recognition Software kutatás-fejlesztési projekt 2. mérföldkövének beszámolója.