×
7
jún

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás szektoriális kontextusban és időben is széleskörű benchmarkot szolgáltat a brandek által nyújtott élmény feltérképezéséhez. Közel 60 márka esetében, márkánként több mint 20 touchpointon külön-külön is vizsgálja a közelmúltban szerzett vásárlói/fogyasztói …

3
máj

NRC infografikák egy videóban

Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is megmutatjuk grafikusaink munkáit. Az általunk készített grafikák célja, hogy hatékonyabbá tegyük az adatok feldolgozását, a legfontosabb információkat kiemeljük és ezáltal segítsük a menedzsment munkáját. Az NRC grafikus csapata segítségével infografikákat, infovideókat, …

30
ápr

ACBC – Termékfejlesztés és ároptimalizáció mesterfokon

Az Adaptive Choice Based Conjoint analízis gyakorlati haszna a vásárlói döntésmechanizmusok megismerésében A piaci döntéshozói fókusz a profitnövelés érdekében túlnyomórészt a kínált termék vagy szolgáltatás fogyasztói igényekhez való igazítására irányul: miként lehet a potenciális vásárlók lehető legszélesebb körét elérő terméket létrehozni, melyek a tervezett vagy megvalósított termékeink, szolgáltatásaink legerősebb jellemzői, mik az esetleges hibák, hogyan …

29
Már

Miért fontos az erős munkáltatói márka?

NRC Employer Branding kutatási módszer Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett. Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac …

11
jún

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót, de egyes becslések szerint naponta közel 2,5 exabyte adat termelődik világszerte, így a Föld egy lakójára napi 318 megabyte digitális lábnyom jut. Vigasztalódhatunk azzal, hogy ha már egyszer a nyomok megszülettek, …

Page 1 of 4