×
1
Júl

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?

A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.

5
jún

MEDIA-DIGITAL HUNGARY ONLINE KONFERENCIA: HÁROM NRC ELŐADÁS

2020. június 10-11-én kerül megrendezésre a Media-Digital Hungary Konferencia, az NRC munkatársai három előadással is készülnek előadóként.

2
jún

ONLINE KVALITATÍV MÓDSZEREK – MELYIKET VÁLASSZAM?

Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.

19
máj

LETÖLTHETŐ ELŐADÁS: MIVEL TÖLTJÜK AZ IDŐT A KARANTÉNBAN?

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak. De mivel múlatjuk az időt a négy fal között?

19
máj

MOBILETNOGRÁFIAI KUTATÁSOK

Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.

Page 1 of 9