NRC-kutatás az Internet Hungaryn – Most letölthető!

 

Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás.

A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy vásárlói szegmensre fókuszálva) is kutatni – mi ezúttal egy köztes megoldást alkalmaztunk. Három termékkategória – okostelefon, televízió, háztartási nagygépek – esetében térképeztük fel a vásárlási folyamatot a hazai internetezők körében.

Hogyan merült fel a termék megvásárlásának igénye: régóta tervezték a vásárlást vagy hirtelen ötlet vezérelte őket? Honnan tájékozódtak a vásárlók – melyik termék esetében van nagyobb szerepe az internetes forrásoknak, és melyik esetében az üzletben személyesen szerzett információnak? Mennyire ragaszkodunk az eredeti elképzeléseinkhez – márkával, terméktulajdonságokkal kapcsolatban –, és mennyire hajlunk kompromisszumokra? Melyik terméknél befolyásolnak leginkább a reklámok, és hogyan hat a döntésre az ár? És végül: melyik terméket vásárolják inkább az interneten, és mi alapján választanak boltot?

Töltse le a prezentáció anyagát, hogy választ kapjon a fenti kérdésekre.

[wpdm_package id=’15878′]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Internetpenetráció riport 2011/Q3

2011-ben a 15-69 éves lakosságon belül az internetpenetráció elérte a 60 százalékot. A MillwardBrown-TNS-Hoffmann Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint a

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy