NRC-kutatás az Internet Hungaryn – Most letölthető!

 

Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás.

A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy vásárlói szegmensre fókuszálva) is kutatni – mi ezúttal egy köztes megoldást alkalmaztunk. Három termékkategória – okostelefon, televízió, háztartási nagygépek – esetében térképeztük fel a vásárlási folyamatot a hazai internetezők körében.

Hogyan merült fel a termék megvásárlásának igénye: régóta tervezték a vásárlást vagy hirtelen ötlet vezérelte őket? Honnan tájékozódtak a vásárlók – melyik termék esetében van nagyobb szerepe az internetes forrásoknak, és melyik esetében az üzletben személyesen szerzett információnak? Mennyire ragaszkodunk az eredeti elképzeléseinkhez – márkával, terméktulajdonságokkal kapcsolatban –, és mennyire hajlunk kompromisszumokra? Melyik terméknél befolyásolnak leginkább a reklámok, és hogyan hat a döntésre az ár? És végül: melyik terméket vásárolják inkább az interneten, és mi alapján választanak boltot?

Töltse le a prezentáció anyagát, hogy választ kapjon a fenti kérdésekre.

[wpdm_package id=’15878′]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Átstrukturálódó internetezési szokások

A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül –

Vásárlás az interneten 2006

Az elmúlt években nem csak az internetpenetráció növekedett, hanem az internet használatában is komoly változások történtek. A szórakoztató internet mellett folyamatosan teret nyer az

|

A nem-internetezés okai

Az internetről, internethasználatról szóló közlemények, elemzések többnyire a világhálót használókat vizsgálják – azt a 34 százalékot, aki (a 15-69 éves lakosságon belül) rendszeresen használja

hu_HUHU