×
20
jan

ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!

Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.

8
jan

Új kollégát keresünk!

Új kollégát keresünk INSIGHT RESEARCHER munkakörbe!

Alapvetően kvantitatív kutató vagy, de emellett érdekel a kvalitatív kutatás is? Nyitott vagy az innovatív kvalitatív módszertanok megtanulására és használatára?
Akkor lehet, hogy Te vagy a mi emberünk!

13
dec

A FELTÁLALT HAGYOMÁNY: bejgli, halászlé és a többiek

Gasztro trendek ide vagy oda, úgy tűnik, hogy még mindig a tradicionális ételek játsszák a főszerepet a magyar családok ünnepi menüjében – ez derül ki az NRC 1000 fős november végi online felméréséből. Mi mindent tálalunk fel az ünnepi időszakban? Ennek jártunk utána kutatásunkban.

27
nov

AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN – Letölthető prezentáció!

Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív kutatási módszer – Instant Market Research szoftver az NRC-től Az immár huszadik alkalommal megrendezett Internet Hungary konferencián ezúttal az NRC által fejlesztett – és még fejlesztés alatt lévő – IMR szoftver segítségével készült kutatás eredményeiről számoltunk …

26
nov

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.

Page 1 of 16