×
27
nov

AZ NRC AZ INTERNET HUNGARY 2019 KONFERENCIÁN – Letölthető prezentáció!

Az online fizetés szép új világa Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében Online kvalitatív kutatási módszer – Instant Market Research szoftver az NRC-től Az immár huszadik alkalommal megrendezett Internet Hungary konferencián ezúttal az NRC által fejlesztett – és még fejlesztés alatt lévő – IMR szoftver segítségével készült kutatás eredményeiről számoltunk …

26
nov

A KORLÁTOK LEBONTÁSA

Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver.

25
nov

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK

Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak.

25
nov

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés

21
nov

HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTEL

Impulzusvásárlás. Sokat tud róla, aki FMCG területen mozog.
Létezik-e ugyanakkor impulzív hitelfelvétel? Ennek járt utána az NRC kutatása 2019 második felében.

Page 1 of 15