Exkluzív kutatásunk az Internet Hungaryn – Most letölthető!

 

Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi indítja el a vásárlási folyamatot, mi és hogyan befolyásolja a döntést, és végül hol és hogyan történik maga a vásárlás.

A témát lehet általánosságban és specifikusabban is (egy-egy termékre és/vagy vásárlói szegmensre fókuszálva) is kutatni – mi ezúttal egy köztes megoldást alkalmaztunk. Három termékkategória – okostelefon, televízió, háztartási nagygépek – esetében térképeztük fel a vásárlási folyamatot a hazai internetezők körében.

Hogyan merült fel a termék megvásárlásának igénye: régóta tervezték a vásárlást vagy hirtelen ötlet vezérelte őket? Honnan tájékozódtak a vásárlók – melyik termék esetében van nagyobb szerepe az internetes forrásoknak, és melyik esetében az üzletben személyesen szerzett információnak? Mennyire ragaszkodunk az eredeti elképzeléseinkhez – márkával, terméktulajdonságokkal kapcsolatban –, és mennyire hajlunk kompromisszumokra? Melyik terméknél befolyásolnak leginkább a reklámok, és hogyan hat a döntésre az ár? És végül: melyik terméket vásárolják inkább az interneten, és mi alapján választanak boltot?

Töltse le a prezentáció anyagát, hogy választ kapjon a fenti kérdésekre.

[wpdm_package id=’15878′]

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Melyik a legnépszerűbb fesztivál?

Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon.

|

Megint a németek?

  A magyarok háromötödét érdekli a foci vb – derül ki az NRC kutatásából, amely az esemény kezdete előtti napokban készült.  A spanyolok és

||

Készen állunk a fintech forradalomra?

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]   Molnár Zoltán senior kutatónk a pénzügyi kutatások szaktekintélye újabb előadást tartott fintech témában, ezúttal az Evolution konferencián. A prezentáció anyagát most

|

Legfrissebb e-kereskedelmi kutatásunk letölthető prezentációja

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”45″][vc_column_text][wpdm_package id=’15519′] [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Több mint 4 millió online vásárló Folyamatosan nő az online vásárlók száma és az e-kereskedelmi forgalom. Az elmúlt egy