Melyik a legnépszerűbb fesztivál?

Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon.

A legismertebb fesztivál természetesen a Sziget (tízből kilencen ismerik), de ismertségben alig marad el mögötte a Balaton Sound és a VOLT. Kiemelkedő még az EFOTT ismertsége is, amiről a 18-39 évesek kétharmada hallott; a Campus Fesztivált ötből ketten, a Szegedi Ifjúsági Napokat, a Strand Fesztivált vagy a Fishing On Orfűt pedig nagyjából minden harmadik ember ismeri.

Személyes tapasztalata is a Szigettel van a legtöbbeknek: 11 százalék járt már az óbudai fesztiválon, a VOLT-ot 9, a Balaton Soundot 8 százalék próbálta már ki. Ha azonban csak az idei évet nézzük, a VOLT a legnépszerűbb a magyarok körében: 5 százalék vett részt a soproni fesztiválon, a Balaton Soundon 3 százalék járt, a Szigetre pedig 4 százalék tervez kimenni.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Virtuális séta az online piactereken

Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig „járnak” a

Ismét a gyerekeket kérdezzük

2007-ben indult elsőként útjára az NRC Piackutató VMR.kids kutatása. A felmérés múlt évi sikerének köszönhetően idén novemberben ismét elindítottuk az adatfelvételt. A VMR-t kiegészítő

Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?

Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma

||

Mit tudunk az internetezőkről?

NRC Piackutató Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2007 második félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és