A hónap kreatív kampánya | Harmadszor


Kötelezően most is leírjuk, hogy a kampány kiválasztása szubjektív szempontok alapján történt. Nem kutattunk hozzá, csak kiválasztottuk szavazással melyiket szeretjük, hiszen számok, modellek és válaszok alapján épp elég kampányt elemzünk máskor.

Aldi @BMF | Ausztrália

Az ausztrál Aldi a mesterséges színezékektől mentes élelmiszeripari áruival szerette volna felhívni magára a figyelmet. A kampány tájékoztat, hogy az állateledelekre és a nem élelmiszer jellegű termékekre mindez nem vonatkozik, de ha valóban minden emberi fogyasztásra szánt élelmiszer színezékmentes, akkor ezt valóban érdemes kommunikálni. Azért is erős ez az üzenet, mert egy discount retailerről van szó, aki nem a magas minőségű termékei miatt szerezte piaci pozícióját, hanem inkább megfizethető árai okán. Ez összekapcsolva a high-quality product üzenettel igen erős kombinációt alkot.  Sajnos nem ismerjük a kapcsolódó kutatásokat ami miatt emellett döntöttek (a színezékes termékek mellőzéséről), de kíváncsiak lennénk, ugyanis mindez már-már az átpozicionálás szándékát is sejteti. Utánakerestünk és úgy tűnik, hogy egyelőre csak Ausztráliában igaz mindez, ott viszont már 2011-ben megszületett a döntés, tehát csak a kampány új.

A kampány két fő eszköze online video (TV spot?) és print, amik igen eltérőek, azaz nem egy közös key visual köré épülnek.

A videót azért szerettük nagyon, mert egy megfigyelőszobában zajlik. Nekünk is van egy ilyen -hozzá kell tenni, sokkal jobban felszerelt- helyiségünk, ahonnan a fókuszcsoportos alanyokat követjük. A videó végén szegény alanyok igen erős tüneteket produkálnak, és kutatóink – némi sarkítással- abszolút ráismertek a szituációra, amikor csendes megdöbbenéssel konstatálják az alanyok reakcióját. Szóval mi abszolút együtt rezonálunk ezzel a videóval, és jól adja át az üzenetet is, amit az Aldi közvetíteni szeretne.

Íme:

 

A print pedig a „Go natural” felütéssel indul, és ennek összekapcsolása az élelmiszerek színezékmentességével 10 pontos. Ötletes, humoros, és gumimaci, szóval nagyon szerethető.

Hónap kampánya

 

Ez volt a szeptemberi kampány, reméljük tetszett és tudtunk okozni pár érdekes percet.

 

Az inspirációt ezúttal is az Adsoftheworld szolgáltatta

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei

NRC prezentációk – Internet Hungary 2017.

2017-ben is ott voltunk az Internet Hungary konferencián, ezúttal 3 előadással. Töltsd le és nézd meg, miről beszéltek kutatóink az eseményen!   [vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]Molnár

|||

Fogmosási szokásaink

  Ismét bekerültünk a hírekbe, ezúttal a Rapid White kozmetikai márka megbízásából készített kutatásunkkal. Annyira jó, hogy amikor nincs időnk cikket írni egy-egy kutatásról,

NRC_hónap_kampánya_lenovo|

A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

  Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: