A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

 

Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A múlt hónapban felmerült, hogy miért nem hazai reklámokat választunk. Nos, egyfelől a hazai piacon sok ügyfelünk van, és nem lenne szerencsés marketingkutató mivoltunknál fogva ügyfeleink ötleteit vagy piacát szubjektíven megítélni. Márpedig ez a kis rovat egy szubjektív dolog részünkről. Mivel egész álló hónapban marketinget mérünk, vizsgálunk, kutatunk, ilyenkor kissé elengednénk magunkat és csak a saját ízlésünkre hagyatkozunk. Másfelől olyan munkákat szeretnénk megismerni és megmutatni, amik nem köszönnek vissza nap mint nap a TV-ben vagy az utcán.

Tehát július legjobbja szerintünk:

Lenovo @Ampfy | Brazília

NRC_hónap_kampánya_lenovo

Miért szerettük ezt?

  • kreatív
  • interaktív
  • ötletes
  • innovatív (egy olyan közösségi média funkciót használt, ami nagyon hatékony, de kevéssé kiaknázott még a reklámkampányok terepén, különösen itthon: a live videót)

Miről szólt a kampány?

A Lenovo Yoga notebook (tablet?) kommunikációjának legfontosabb üzenete, hogy 4 különféle módon is használható az eszköz. Lehet tablet, notebook, és ezek különféle változatai, így-úgy csavargatva a kijelző pozícióját. Könnyebb megmutatni, mint elmagyarázni, íme:

A kampányterv abból indult ki, hogy a fogyasztóknak ezeket a jellemzőket érdemes bemutatni, innovatív és kreatív formában. Így tehát négy utcai művészt kértek fel, akik négynapos kampány keretében 240 percnyi élő Facebook videóban szabták egyedire, saját ízlésükre a kezük közé adott termékeket.

Az eredmény

  • 79.756.000 impression
  • 21.606.000 elért ember
  • 12%-os (!) brand awareness növekedés
  • elképesztő mennyiségű ingyen média Brazíliában és azon kívül

Az eredmény Brazília legnagyobb élő Facebook eseménye lett, amire még a Menlo Parkban is felfigyeltek, és a Facebook beemelte a „best practice” sikersztorik közé. Valóban remekművek születtek, a kampány összefoglaló videóját meg is mutatjuk.

Reméljük tetszett a cikk, az oldal tetején lehet ezt kifejezni egy kék gomb segítségével. Jövő hónapban újra jövünk.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Hasonló témájú cikkeink

Válogass az NRC letölthető infkgrafiká között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.
Takács Gergely további cikkei

Szívesen szállnánk meg okoshotelben?

  Okoseszközökkel a zsebünkben kilépünk okosotthonunk ajtaján, és elhagyja okosvárosunkat, hogy néhány napot valahol máshol töltsünk el. Hol szállunk meg? Hát persze, hogy egy

hu_HUHU