Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)

Már elérhető az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya!

Egyre nagyobb igény mutatkozik egy olyan kutatásra, amely átfogó képet ad a magyarországi munkavállalók, pályakezdők és álláskeresők aktuális helyzetéről, véleményéről és igényeinek sokrétűségéről, emellett az elmúlt évek folyamatainak, a pandémia hatásának megértését is segíti. Az NRC friss kutatása ezt az igényt hivatott kielégíteni.
 
A kutatás további célja volt azonosítani jellegzetes típusokat, szegmenseket a munkavállalók körében, továbbá megtalálni azokat a hívószavakat, amelyek felkeltik az álláskeresők figyelmét, és a toborzás során segítenek kitűnni az ajánlatok közül.
 
További információ és megrendelés itt.
 

munkavállaló


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
||||||

FOGYASZTÁS KORONAVÍRUS IDEJÉN

Fogyasztásunk hogyan alakul a koronavírus hatására? Visszatérünk-e valaha a régi kerékvágásba? Az átlagemberek véleménye – friss NRC felmérés

|

ONLINE BLOGKUTATÁS, NAPLÓZÁS, E-DIARY

Online kvalitatív kutatási módszereket bemutató cikksorozatunk legújabb főszereplője a naplózás, blogolás. Amikor az egyéni beszámolókon van a hangsúly: hogyan működik, mit kutassunk így, milyen lépései vannak egy blogkutatásnak?

||

OBB HÁROMNAPOS TESZT

Az online bulletin board kutatás menetét foglaltuk össze cikkünkben és infografikánkon: a több napos folyamat lépései és életszerű kutatási példák leírása.