Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)

Már elérhető az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya!

Egyre nagyobb igény mutatkozik egy olyan kutatásra, amely átfogó képet ad a magyarországi munkavállalók, pályakezdők és álláskeresők aktuális helyzetéről, véleményéről és igényeinek sokrétűségéről, emellett az elmúlt évek folyamatainak, a pandémia hatásának megértését is segíti. Az NRC friss kutatása ezt az igényt hivatott kielégíteni.
 
A kutatás további célja volt azonosítani jellegzetes típusokat, szegmenseket a munkavállalók körében, továbbá megtalálni azokat a hívószavakat, amelyek felkeltik az álláskeresők figyelmét, és a toborzás során segítenek kitűnni az ajánlatok közül.
 
További információ és megrendelés itt.
 

munkavállaló


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
||

Nyaralsz Te rendesen?

Ha tippelnünk kellene, nyaral-e a magyar, a feltételezett pénzhiány miatt valószínűleg inkább a „nem” válasz felé hajlanánk. Vajon csak a hagyományos pesszimizmusunk és hányattatottság

Így használjuk kisképernyős eszközeinket I.

Nem használjuk (ki) okosan okoskészülékeinket, legalábbis ami az applikáció használatot illeti, biztosan nem. Az okostelefonon és/vagy tableten internetezők kétötöde nem töltött le még ötnél

Ízlések és pofonok

A reklám kicsit olyan, mint a politika meg a magyar foci: kevesen szeretik, de valamennyire mindenki ért hozzá. Azonban még a távirányító görcsös szorítása