Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)

Már elérhető az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya!

Egyre nagyobb igény mutatkozik egy olyan kutatásra, amely átfogó képet ad a magyarországi munkavállalók, pályakezdők és álláskeresők aktuális helyzetéről, véleményéről és igényeinek sokrétűségéről, emellett az elmúlt évek folyamatainak, a pandémia hatásának megértését is segíti. Az NRC friss kutatása ezt az igényt hivatott kielégíteni.
 
A kutatás további célja volt azonosítani jellegzetes típusokat, szegmenseket a munkavállalók körében, továbbá megtalálni azokat a hívószavakat, amelyek felkeltik az álláskeresők figyelmét, és a toborzás során segítenek kitűnni az ajánlatok közül.
 
További információ és megrendelés itt.
 

munkavállaló


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|

A jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdeme

Bábel-Szücs Szilvia (NRC) interjúja Uzoni Balázzsal, a Vodafone Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójával Egy királynak volt három fia. Mindhárom gyermekének szeretett volna pénzt adni, de sajnos

Online társkeresés I.

Milyen a jó első levél? És milyen az, amitől „sírva nevetünk”? Az internetes társkeresés nagyon egyszerűnek tűnik. Legalábbis nekünk, nőknek. Csak bejelöljük, hogy milyen

|||

Nem kell a púder

A nők azok a különös teremtmények, akik képesek reggelente korábban kelni csak azért, hogy eltüntessék a kialvatlanság okozta szem alatti karikákat. Persze előkerülhet még