NRC Innovációkutatás 2017. | Kérdőív piackutatóknak és megrendelőiknek

 

Elindult Innovációkutatás 2017. nevű GRIT kutatásunk. Az előző évekhez hasonlóan idén újra elkészítjük a piackutatási szakma egyetlen olyan kutatását, amely rólunk szól. Célunk továbbra is az, hogy megismerjük a kutatók és megrendelők szakmáról való gondolkodását, felhívjuk a figyelmet a kutatási innovációk fontosságára, és segítsük minden hazai kutató munkáját.

Azon felül, hogy megoszthatod gondolataid a piackutatási szakmáról, megismerheted a többiek véleményét is, hiszen a kérdőív utolsó oldalán letölthetővé tettük a tavalyi kutatás összefoglalóját, és az idei eredményeket is el fogjuk hozzátok juttatni. Emellett ajándéksorsolással is szeretnénk meghálálni a részvételeteket.

NRC_innovaciokutatas_kep2
A kérdőív reszponzív, tehát tableten és telefonon is könnyedén kitölthető.

 

Kérjük, szánj a kérdőívre 15 percet, és mi nemcsak megosztjuk veletek a kutatási eredményeket, de ajándékokat is sorsolunk!

Arra kérünk, hogy vegyél részt Te is kutatásunkban, ha kutató, marketinges, avagy kutatások megrendelője vagy. Szeretnénk a Te véleményed is figyelembe venni! Az alábbi képre kattintva meg is nyithatod a kérdőívet. (ha nincs időd végig kitölteni, később visszatérhetsz oda, ahol abbahagytad)

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei
|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést

hu_HUHU