Service Design Day – 2020.10.08.

Fejleszd az ügyfélélményedet és a szolgáltatásod minőségét! Inspirálódj, ismerd meg a jó gyakorlatokat!

Közel 100 előadás, több, mint 80 előadó és 30 órányi tudásanyag vár október 8-án, a Service Design Day-en, amit idén online tartanak, azaz bármikor be lehet csatlakozni, sőt videós jeggyel később is visszanézhetőek a prezentációk. 

Érdekel, hogy miképp tervezi a fizetési szolgáltatását az UBER? 

Bepillantanál olyan nagyvállalatok szakmai műhelymunkájába, mint a MOL, a Deutsche Telekom, a Vodafone, a K&H Bank, az MKB Bank, a Budapest Bank, az Erste Bank, az OTP Bank, vagy a Mastercard?

A 21 éves NRC támogatásával 21% kedvezményt adunk minden jelentkezőnek: ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy a „LAAXOPP9” kuponkódot használod a jegyvásárlásnál.

Foglald le a helyed most!

Program, regisztráció: https://2020.servicedesignconf.com/

service design day

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei

NRC koronavírus elemzések háromhetente

Koronavírus kutatás és elemzés: rendszeres háromheti kutatásunk, melynek alaperedményei az erre feliratkozóknak ingyenesek. Érdemes csatlakozni a jól értesültek egyre növekvő táborához!

Digitalizálódó szokások: NRC Podcast

Digitalizálódó szokások: Hogyan alakította át a koronavírus-járvány a szokásainkat, hogyan hatott arra, mivel töltjük a szabadidőnket? NRC Podcast 2020.10.26. – 3. adás: Szücs Szilvi és Kurucz Imre beszélgetése.