Service Design Day – 2020.10.08.

Fejleszd az ügyfélélményedet és a szolgáltatásod minőségét! Inspirálódj, ismerd meg a jó gyakorlatokat!

Közel 100 előadás, több, mint 80 előadó és 30 órányi tudásanyag vár október 8-án, a Service Design Day-en, amit idén online tartanak, azaz bármikor be lehet csatlakozni, sőt videós jeggyel később is visszanézhetőek a prezentációk. 

Érdekel, hogy miképp tervezi a fizetési szolgáltatását az UBER? 

Bepillantanál olyan nagyvállalatok szakmai műhelymunkájába, mint a MOL, a Deutsche Telekom, a Vodafone, a K&H Bank, az MKB Bank, a Budapest Bank, az Erste Bank, az OTP Bank, vagy a Mastercard?

A 21 éves NRC támogatásával 21% kedvezményt adunk minden jelentkezőnek: ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy a „LAAXOPP9” kuponkódot használod a jegyvásárlásnál.

Foglald le a helyed most!

Program, regisztráció: https://2020.servicedesignconf.com/

service design day

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei

Online felmérés? Igen!

Milyen hosszú lehet egy online felmérés kérdőíve? Miért annyira fontos, hogy reszponzív legyen? Hogyan alakul az egyes európai országokban az internetpenetráció? Mekkora költségmegtakarítás érhető el azzal, ha átállunk online adatfelvételre? – mindez és még sok más kiderül letölthető bemutatónkból.

EGYÜTT SEGÍTETTÜNK!

354.887 kitöltött kérdőív 15 hónap alatt: ezzel az összeggel segíthettünk – ezúton is köszönjük a Netpanel válaszadóiknak! Ezúttal a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt támogattuk. De hogyan is lehet kérdőív kitöltéssel nemes ügyeket segíteni?