Stream Baby Stream

Streaming vagy tévé? – Meglepő tények a magyar tartalomfogyasztásról az NRC podcastjában.

Mennyit tévézünk valójában 2025-ben? Miért választják a fiatalok inkább a streaming platformokat, míg mások még mindig ragaszkodnak a tévéhez? És miért nézünk újra meg újra olyan filmeket, mint a Reszkessetek betörők vagy a Jóbarátok?

Az NRC Research and More podcast legújabb adása izgalmas piackutatási adatokkal és elgondolkodtató pszichológiai háttérrel mutatja be, hogyan változik a magyar audiovizuális tartalomfogyasztás. Szó lesz a streaming szolgáltatások térnyeréséről, a Z generáció médiaszokásairól, a közösségi média szerepéről, és még az AI által generált tartalmak jövőjéről is.

💡 Tudtad, hogy az újranézés valójában megnyugtat és csökkenti a szorongást?
📊 Kiderül, hogy mennyit nézünk tévét naponta – és mennyi időt töltünk TikTokon.
🤖 És vajon jönnek-e a személyre szabott filmek az AI segítségével?

Ha érdekelnek a médiapiaci trendek, a fogyasztói szokások és az, hogy merre tart a tartalomgyártás jövője, ezt az epizódot nem érdemes kihagyni.

Kép forrása: Freepik
Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn

Hasonló témájú cikkeink

Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infkgrafiká között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!