Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés

„A digitális adatgyűjtés korában az adatminőség és a válaszadói élmény központi jelentőségű tényezőkké váltak. Ebben a kontextusban a kérdőív tervezés és a válaszadók szelektálásának metodológiája kritikus fontosságú az értékelhető és megbízható eredmények eléréséhez.”

Online kérdőív

A digitális adatgyűjtés evolúciójában a kérdőívírás és a válaszadók szelekciója kiemelt jelentőséggel bír. A reszponzív design nem csupán esztétikai preferencia, hanem a mobilon történő kitöltés növekvő penetrációja miatt alapvető követelmény. Optimalizált hossz és struktúra, melyek a válaszadói élményt egy 20 perces kitöltési időn belül tartják, nemcsak a válaszadók motivációját fokozzák, de a minta reprezentativitását is elősegítik. Ebben a kontextusban demográfiai változók, mint a nem, kor, iskolai végzettség, és földrajzi tényezők, kulcsfontosságúak. Ösztönző rendszerek és gamifikációs technikák pedig tovább növelik a válaszadási arányt. A kérdőív tesztelése különféle platformokon és a nyelvezet egyszerűsítése szintén elengedhetetlenek az adatok integritásának biztosításához. Modern kérdőívszerkesztő eszközök, mint a freQuest, ezen folyamatokat automatizálják és vizualizálják, hozzájárulva az NRC Netpanel szolgáltatásainak sikerességéhez.

Kérdőívszerkesztő

Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.

Panelmenedzser

A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.

Kvalitatív szervezés

Az NRC az online kvalitatív kutatások területén az IPG szoftvert és a qualipool szolgáltatást alkalmazza együttesen, hogy maximálisan kihasználja az online környezet adta lehetőségeket. Az IPG szoftver fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok lebonyolítását teszi lehetővé, míg a qualipool a válaszadók hatékony toborzását és ajándékozás alapú ösztönzését biztosítja. Ez a kombinált megközelítés nem csak az adatgyűjtés mélységét és minőségét növeli, hanem a válaszadói élményt is javítja, ezzel segítve ügyfeleink kutatásait.

Online kvalitatív rendszer

Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.

Válaszadók szervezése

Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.

Online kérdőív

Keressen minket bizalommal

Ajánlatkérés

Híreink

Interjú Végh Violával és Romet-Balla Ágnessel

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Végh Violával és Romet-Balla Ágnessel. Végh Viola NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Az évszakok közül az őszt szeretem a

|||

Értsük meg a folyamatokat

1996 óta dolgozik a piackutatás területén. A GfK csoportban 5 év alatt a médiakutatási osztály vezetésével, internetkutatással foglalkozott. 2001-2003 között az index.hu kutatási tanácsadójaként vezető

Online kérdőív

E-füstbe menő terv

A trafiktörvény ismét egy újabb szigorítás, amihez a dohánygyártóknak, forgalmazóknak és fogyasztóknak alkalmazkodniuk kell, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen kihívás, ami mostanában éri

Online kérdőív

Már minden harmadik netezőnek van okostelefonja

Fél év alatt 7 százalékponttal – 31 százalékról 38 százalékra – emelkedett a kütyütulajdonosok aránya a hazai internetezők táborán belül. A növekedés elsősorban az okostelefonok

Online kérdőív

Internetpenetráció riport 2011/Q3

2011-ben a 15-69 éves lakosságon belül az internetpenetráció elérte a 60 százalékot. A MillwardBrown-TNS-Hoffmann Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint a korcsoport

Online kérdőív

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve a

Online kérdőív

Netbankok – A pénzügyintézés jövője

A jelenlegi gazdasági helyzet a pénzügyi piac minden szereplőjét rákényszeríti a költségek lefaragására. A kiadások csökkentésére az egyik leghatásosabb megoldás az online felületen keresztüli ügyintézés,

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy demográfia

|

Kettőn áll a vásár

Határainkon túl mind a fizetős internetes oldalak, mind a nyomtatott digitális kiadványok terén jelentős médiapiaci változások zajlanak, elég csak a szlovákiai online hírpiac egy szegmensének

Online kérdőív

Ismerjük Anonymust?

Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot kiváltó

Interjú Sági Ferenccel és Ur Frigyessel

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne legyen

Interjú Molnár Judittal és Fedor Mariannal

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Molnár Judittal és Fedor Mariannal. Molnár Judit NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Nincs kedvenc évszakom, inkább csak