Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Kvalitatív szervezés
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Keressen minket bizalommal
Híreink

Mennyit ér a médiatartalom?
Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?
Media Hungary 2022 – NRC exkluzív piackutatás Vannak kutatások, amelyek évtizedes távolságból is megdobogtatják az ember szívét. Nekem ezek jellemzően nem a szakmai csúcskihívások, hanem

Fókuszban a fenntarthatóság
Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk

Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től
A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan

E-kereskedelem trendjei és a megváltozott vásárlói szokások
Szép szakma a kutatás. Meggyőződésem, hogy ez egy olyan hivatás, ami az emberi vélemények és viselkedések adattá alakításával segít jobban megérteni azt a komplex világot,

Fenntarthatósági vállalás a reklámpiac szereplői részéről
Milyen információkkal támogatja ezt az NRC? A múlt héten hivatalosan is elfogadták a Green Pledge – et, amely egy környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalás a reklámpiaci

Az elmúlt 2 év e-kereskedelmi és társadalmi változásai 2022
A Research and more Podcast 21. adása az e-kereskedelmi változásokról Mi adott nekünk a Covid és mit vett el? Milyen hatással volt a társadalomra, a

Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”

Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után.
Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai

NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója
Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend
Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

Az új normális – 2022 fogyasztói trendek
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is