Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Kvalitatív szervezés
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Keressen minket bizalommal
Híreink
Nyári tervek a harmadik hullám végén – mi lesz veled, turizmus?
Lassan vége a járvány harmadik hullámának, de hogyan hat ez a turizmusra? Milyen terveik vannak a magyaroknak a nyári hónapokra? Utazunk, vagy inkább otthon maradunk?
Trendek és preferenciák az ingatlanpiacon
Vásárlás, felújítás, finanszírozás. Mi a helyzet az ingatlanpiacon? Erről szól podcastunk legfrisebb epizódja.
Hatékonyak a non-spot hirdetések
Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?
Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó
Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.
Változó tartalomfogyasztás
Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?
ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?
Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.
Fókuszban a freelancerek!
Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.
Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója
Letölthető elemzésünk a kreatív piacról: a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát. A szabadúszó lét fény- és árnyoldalai.
2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata
2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.
Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast
Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.
Pénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020
A Digi@Bank Monitor negyedéves banki tracking kiegészítő Bulletin pénzügyi elemzései 2020-ban is érdekes és aktuális témákat jártak körül (pl. PMF funkciók használata, online számlanyitás). A négy kisebb elemzés idén januártól nem előfizetők számára egyben megvásárolható. Érdemes megnézni a részletes tematikát!
Facial Recognition Software záró projektbeszámoló
Az NRC által 2018-2020 között kifejlesztett FRS szoftver segítéségével mérhetjük válik egy-egy reklámfilmre adott tudatos és tudattalan reakciók