Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Kvalitatív szervezés
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Keressen minket bizalommal
Híreink

Digitalizálódó szokások: NRC Podcast
Digitalizálódó szokások: Hogyan alakította át a koronavírus-járvány a szokásainkat, hogyan hatott arra, mivel töltjük a szabadidőnket? NRC Podcast 2020.10.26. – 3. adás: Szücs Szilvi és Kurucz Imre beszélgetése.

Post-covid hatás a munkahelyeken – NRC Podcast
Post-covid hatás a munkahelyeken – az NRC Marketingkutató podcast sorozatának 2. adása friss kutatási eredményekkel (2020. 10.09.).

A pandémia hatása a munkavállalókra
Az NRC 1000 fős, országosan reprezentatív kutatása a munkavállalókról a munkáltatók és döntéshozók számára. Klenovszki János videón megtekinthető és letölthető előadása a Marketing Summit Hungary konferenciáról.

Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve
Internet Hungary online konferencia: két NRC előadás Kurucz Imértől friss kutatási adatokkal 2020. október 6-án és 7-én.

Fenntarthatóság tracking indul az NRC-nél
Az NRC legújabb szindikált kutatásának első mérési hulláma októberben indul. Féléves trackingünk első elemző összefoglalóját november 30-án adjuk át.

Podcast az NRC-től: adatokkal, trendekkel, véleményekkel
Podcast az NRC Marketingkutatótól: adatokkal, trendekkel, véleményekkel. 1. adás: Pandémia hangulat. Hallgasd meg most!

Service Design Day – 2020.10.08.
Service Design Day 2020.10.08. NRC kuponkóddal 21% kedvezménnyel regisztrálhatsz az eseményre! Gyere, inspirálódj, foglald le helyed most!

Képernyők fogságában
Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.

Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép
Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?

NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?
NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?

Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?
A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.

Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?
Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.