Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Kvalitatív szervezés
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Keressen minket bizalommal
Híreink
Podcast az NRC-től: adatokkal, trendekkel, véleményekkel
Podcast az NRC Marketingkutatótól: adatokkal, trendekkel, véleményekkel. 1. adás: Pandémia hangulat. Hallgasd meg most!
Service Design Day – 2020.10.08.
Service Design Day 2020.10.08. NRC kuponkóddal 21% kedvezménnyel regisztrálhatsz az eseményre! Gyere, inspirálódj, foglald le helyed most!
Képernyők fogságában
Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.
Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép
Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?
NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?
NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?
A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.
Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?
Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.
Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?
Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak. De mivel múlatjuk az időt a négy fal között?
Mobiletnográfiai kutatások
Mobiletnográfia. Mikor? Hogyan? Mit? – Az okostelefon penetráció hazai és nemzetközi alakulása sok lehetőséget kínál az egyéni fogyasztói visszajelzésen alapuló insightgyűjtésre. Milyen üzleti kérdések vizsgálatára alkalmas ez a megoldás? Milyen előnyei vannak? Erről írtunk módszertani cikksorozatunk e heti cikkében.
Házhozszállítás a karantén időszakában
Hogyan érkezik meg a csomagunk a koronavírus alatt? Mik a legjellemzőbb átvételi módok? E-Commerce Infografikánkon a legfrissebb kutatási eredményeinket találja.
Online felmérés? Igen!
Milyen hosszú lehet egy online felmérés kérdőíve? Miért annyira fontos, hogy reszponzív legyen? Hogyan alakul az egyes európai országokban az internetpenetráció? Mekkora költségmegtakarítás érhető el azzal, ha átállunk online adatfelvételre? – mindez és még sok más kiderül letölthető bemutatónkból.
87% INTERNETEZŐ HAZÁNKBAN
Internetpenetráció hazánkban. Hány fő internetezik? Kik azok, akik még nem? Válassza ki célcsoportját infografikánkon és választ kap kérdéseire.