NRC piackutatási szolgáltatások

„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”

Miért jó befektetés a piackutatás

A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.

Piacfeltárás

A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.

Piacbecslés

A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.

Szegmentáció

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.

Perszónakészítés

Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.

Ügyfélelégedettség

Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.

Ügyfélélmény

A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.

Dolgozói-élmény

A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.

Szolgáltatásteszt

A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.

Termékteszt

A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.

Árteszt

Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.

Koncepcióteszt

A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.

Csomagolásteszt

A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.

Reklámfilm elő-és utótesztelése

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.

Honlap / applikáció usability

Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.

Ügyfélszolgálat

Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.

Elemzés

Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.

Online kutatás

Keressen minket bizalommal

Ajánlatkérés

Híreink

||

Egy romantikus élmény a legszebb ajándék

Sokunk számára igényel komoly fejtörést egy-egy ünnep közeledte, hiszen nem könnyű barátainkat, szeretteinket, vagy kollégáinkat különleges ajándékkal meglepni. Hazánkban még nem ismerik széles körben az

|

A fiatalok körében népszerű társasági ital a pálinka

A magyar fiatalok leginkább társas összejövetelek alkalmával fogyasztanak pálinkát. A családi események, egy vendégség, baráti koccintások és a disznótor a leginspirálóbb helyzetek a párlat elfogyasztására

Online kutatás

Internetpenetráció 2007 I. félév

Míg 2006 első és második féléve között alig egy százalékpontot nőtt az internetpenetráció, addig az elmúlt hat hónapban 5 százalékpontos növekedést figyelhettünk meg. 2007 első

Online kutatás

Digitalizálódnak a játszóterek

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6 évnél

Online kutatás

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb módját

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján hozza

Online kutatás

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem ért

Online kutatás

Bízunk a közösségi oldalakban

Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a felhasználók

Online kutatás

Mi vagyunk a többség! – vélik az internetezők

Bár 18-69 évesek mindössze 35 százaléka használja az internetet, maguk az internetezők lényegesen magasabb internet-penetrációt feltételeznek a ténylegesnél – derül ki az NRC legfrissebb felméréséből.

Online kutatás

Átstrukturálódó internetezési szokások

A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül – derült

Online kutatás

Vásárlás az interneten 2006

Az elmúlt években nem csak az internetpenetráció növekedett, hanem az internet használatában is komoly változások történtek. A szórakoztató internet mellett folyamatosan teret nyer az internet