Podcast
Research&more az NRC piackutatási podcastja
Az NRC research&more piackutatási podcast célja, hogy szórakoztassa, inspirálja és motiválja a hallgatókat. Az előadók által megosztott tapasztalatok, tanácsok és a legújabb trendek új nézőpontot nyújthatnak a piackutatás terén. Emellett, a podcast adások segíthetnek a hallgatóknak megérteni a piackutatás fontosságát, valamint megtanulni, hogyan használható a vállalatok számára.
Podcast cikkek

Még egyszer az ügyfélélményről
Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.

Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál
Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?

Nyári tervek a harmadik hullám végén – mi lesz veled, turizmus?
Lassan vége a járvány harmadik hullámának, de hogyan hat ez a turizmusra? Milyen terveik vannak a magyaroknak a nyári hónapokra? Utazunk, vagy inkább otthon maradunk?

Trendek és preferenciák az ingatlanpiacon
Vásárlás, felújítás, finanszírozás. Mi a helyzet az ingatlanpiacon? Erről szól podcastunk legfrisebb epizódja.

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó
Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás
Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?
Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

Fókuszban a freelancerek!
Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata
2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast
Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

Pénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020
A Digi@Bank Monitor negyedéves banki tracking kiegészítő Bulletin pénzügyi elemzései 2020-ban is érdekes és aktuális témákat jártak körül (pl. PMF funkciók használata, online számlanyitás). A négy kisebb elemzés idén januártól nem előfizetők számára egyben megvásárolható. Érdemes megnézni a részletes tematikát!

Digitális pénzügyeink – NRC podcast
Digitális pénzügyeink: az NRC Research and more podcast sorozatának 6. adásában Kurucz Imre Molnár Zoltánnal, a DigiBank Monitor kutatássorozat vezetőjével beszélget.