Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Telekom
Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?
Kereskedelem
Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?
Ügynökségek
Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.
Média
Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.
FMCG
Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.
Közlekedés, utazás
Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.
Történelem tanárként és szociológusként végeztem a Szegedi Tudományegyetemen. Lassan 20 éve foglalkozom kutatással. Első szakmai tapasztalataimat közvéleménykutatásban szereztem, majd a médiaügynökségi kutatói lét ragadott meg néhány évre, míg az utóbbi bő 10 évet piackutatással töltöttem az NRC kötelékében, jelenleg kutatási igazgatóként.
Alapvetően rengeteg kutatási területtel foglalkozunk közvetlen kollégáimmal, de elsősorban média-PR-kommunikációs kutatások, FMCG, közszolgáltatások és turisztika vonalon mozgunk az elmúlt évtizedben, felhasználva ehhez a kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek tárházát, szemkamerás kutatástól, a klasszikus kvalitatívon át egészen az conjoint-analízisig.
Szeretem a munkám, hiszen mi piackutatók a világ valamely szeletéről szerzünk jobb megértést egy-egy projekt során, ami végül magánemberi látásmódunkra is kihat. Ezzel együtt szabadidőmben kerülök mindent, ami digitális, és azt hiszem, hogy fokozódó szimbiózisban élek a természettel.
Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”
Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk
Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!
FÉLELEM ÉS TUDÁS
A koronavírus nagyobbat üt a munkaerőpiacon, mint ahogy akár néhány héttel ezelőtt gondoltuk. Aggodalmak, stratégiák, lakossági válaszok: kutatási adatok és lehetséges kimenetelek. Végigondoltuk.
Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?
Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói viselkedést, a multiscreen-ing jelenséget vizsgálta egy