Ügyfélelégedettség
- Elégedettség: Mennyire elégedettek az ügyfelek a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival?
- Problémák és kihívások: Milyen problémákat és kihívásokat tapasztalnak az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Javítási területek: Melyek azok a területek, amelyek fejlesztésre szorulnak a vállalat termékeiben, szolgáltatásaiban vagy ügyfélkiszolgálásában?
- Ügyfélhűség: Mennyire valószínű, hogy az ügyfelek továbbra is a vállalat termékeit vagy szolgáltatásait választják, illetve ajánlják másoknak?
- Kereszt-táblázat elemzés: Ez a módszer lehetővé teszi a különböző változók közötti összefüggések felfedezését, és segít azonosítani, hogy mely tényezők játszanak szerepet az ügyfélelégedettségben.
- Korrelációs analízis: A korrelációs analízis segít azonosítani, hogy mely változók állnak szoros kapcsolatban az ügyfélelégedettséggel.
- Regressziós analízis: Ez a módszer lehetővé teszi a változók közötti kapcsolatok vizsgálatát, és segít meghatározni, hogy mely tényezők járulnak hozzá leginkább az ügyfélelégedettséghez.
- Faktoranalízis: A faktoranalízis lehetővé teszi az adatok csökkentését és a legfontosabb tényezők azonosítását az ügyfélelégedettségben.
Egy közepes méretű bank szeretné növelni ügyfélelégedettség és megérteni, miért választják az ügyfelek a versenytársakat. Ennek érdekében elindít egy ügyfélelégedettség-kutatást, amelyben kérdéseket tesz fel a szolgáltatások minőségéről, az ügyfélszolgálatról, az árazásról, a bankfiókok helyszíneiről és óráiról, valamint az online és mobil banki élményről.
A kutatás eredményeként a bank megállapítja, hogy az ügyfelek elégedettek a személyes szolgáltatásokkal és az ügyfélszolgálattal, de sokan panaszkodnak a mobilbanki alkalmazás használhatóságára. Ezenkívül az ügyfelek úgy érzik, hogy a versenytársak jobb ár-érték arányt kínálnak. Ezek alapján a bank döntést hoz a mobilbanki alkalmazás fejlesztéséről és az árazási stratégia felülvizsgálatáról.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai
E-kereskedelem trendek 2025: Miért költenek egyre többet a magyar vásárlók külföldi webshopokban? Hogyan tarthatják meg ügyfeleiket a hazai e-kereskedők a Temu térnyerése mellett?

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?
Molnár Zoltán, az NRC ügyfélkapcsolati igazgatója a DigitalHungary Klub rendezvényén adott elő, ahol a magyar lakosság pénzügyi várakozásait mutatta be. Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán
Hogyan befolyásolja az egyre növekedő hőmérséklet a nyarainkat? Változnak-e az utazási szokások? Cikkünkben ezekre is választ adunk.

Adatvizualizáció, Python, szerelem
Miben rejlik a Python alapú adatvizualizáció ereje? Hogyan változtatják meg a dinamikus dashboardok az adatmegosztást? Cikkünkben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg.