Ügyfélélmény
Mi az ügyfélélmény?
Az ügyfélélmény a fogyasztók egy adott termékkel, szolgáltatással vagy márkaélménnyel kapcsolatos benyomásainak összessége. Ez magában foglalja az ügyfelek érzelmeit, gondolatait és reakcióit, valamint az interakció során szerzett tapasztalatokat. Az ügyfélélmény befolyásolja az ügyfél elégedettségét, hűségét, ajánlási hajlandóságát és végül a vállalat növekedését.
- Ügyfél elégedettség: Mennyire elégedettek az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal?
- Ügyfél hűség: Mennyire hűek az ügyfelek a márkához? Mennyire valószínű, hogy újra vásárolnak, vagy ajánlják a termékeket és szolgáltatásokat másoknak?
- Ügyfél elvárások: Milyen elvárásokkal rendelkeznek az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Panaszkezelés: Hogyan kezeli a vállalat az ügyfél panaszokat, és milyen hatással van ez az ügyfélélményre?
- Ügyfél interakciók: Milyen élményben részesülnek az ügyfelek a vállalattal való interakció során, beleértve a vásárlást, a támogatást és az ügyfélszolgálatot?
- Ügyfél elégedettségi felmérés: Segít mérni az ügyfelek elégedettségét a termékekkel, szolgáltatásokkal és az ügyféllel való interakcióval.
- Net Promoter Score (NPS): Egy mutatószám, amely méri, hogy az ügyfelek mennyire valószínű, hogy ajánljanak egy vállalatot másoknak.
- Ügyfél útvonalelemzés (Customer Journey Map): Az ügyfél útvonalelemzés segítségével megismerhetjük, hogy az ügyfelek hogyan érintkeznek a vállalattal, és milyen tapasztalatokat szereznek a folyamat során.
- Élmény pontok elemzése (Touchpoint Analysis): Az élmény pontok elemzése segít azonosítani azokat a pontokat, ahol az ügyfél interakcióba lép a vállalattal, és mérni az ezeken a pontokon szerzett tapasztalatokat.
- Emocionális elemzés (Emotion Analysis): Az emocionális elemzés segítségével meg lehet határozni az ügyfelek érzelmi reakcióit a vállalattal való interakció során.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

Adatvizualizáció, Python, szerelem
Miben rejlik a Python alapú adatvizualizáció ereje? Hogyan változtatják meg a dinamikus dashboardok az adatmegosztást? Cikkünkben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg.

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra
A piackutatás világa folyamatosan változik. Cikkünkből kiderül, hogy miként befolyásolja a piackutatás fejlődését a társadalmi és a technológiai trendek alakulása. És vajon hogyan hat ez

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás
Az NRC idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. 25 év, egy negyedszázad, ami még gombócból is sok, de mivel szeretem a gombócokat, ezért jöhet még legalább

Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?
A Blue Monday ugyan inkább csak mítosz, de a téli depresszió jelensége tudományosan igazolt. Cikkünkből kiderül, hogy a magyar lakosság mely hónapoktól irtózik, és melyek