Adatelemző, piackutató

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, adatelemző kollégáját! 

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Kvantitatív és kvalitatív kutatási projektek menedzselése
  • Kérdőív írás és programozás saját szoftverünkben
  • Értő és érthető elemzések készítése SPSS, Excel, PowerPoint, valamint saját szoftvereink segítségével
  • adatelemzés, statisztikai módszerek alkalmazása
  • data engineer feladatok
  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel, kutatási eredmények, insightok prezentálása

Akkor jelentkezz, ha 

  • szakirányú befejezett felsőfokú végzettséged van 
  • pontosan és lényegre törően fogalmazol magyarul és angolul egyaránt
  • a számok és a szavak is le tudnak kötni
  • lehetőleg ismered és használod is az SPSS programot
  • precízen dolgozol minden téren 
  • törekedsz az alapos megértésre, de közben nem veszel el a részletekben
  • szeretnéd az egyik legjobb hazai piackutató cégnél tovább tanulni a szakmát
  • minimum 1 év tapasztalatod van piackutatási területen, akár ügyfélnél, akár ügynökségnél

Előnyt jelent:

  • Excel megfelelő ismerete és használata
  • SPSS program ismerete és használata
  • Python programnyelv ismerete
  • Power BI ismerete
  • felsőfokú végzettség

És mit kínálunk cserébe? 

  • versenyképes alapfizetést 
  • változatos feladatokat
  • gyors fejlődési lehetőséget
  • heti 4 nap home office-t
  • profi, segítőkész kollégákat
  • 25 éve stabil és megbízható munkahelyet

Céginformáció:

Az NRC, Magyarország első online piackutatásra szakosodott vállalatként, 25 éve stabil partnere a hazai nagyvállalatoknak. Teljeskörű piackutatási szolgáltatásokkal, innovatív online kutatási megoldásokkal, saját adatfelvételi panellel segítjük a hazai döntéshozók munkáját, a szolgáltatás, a termékfejlesztés területén és a lakosság vásárlói szokásainak és véleményének a megismerésében. 

Ha magadra ismertél az elvárásokban és szeretnél egy szuper csapatban dolgozni, akkor küldd el önéletrajzod a cv@nrc.hu email címre.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.