Noticias
Az új normális – 2022 fogyasztói trendek
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is
Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Veszélyben a reprezentativitás?
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?
Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!
Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
De la tienda web al árbol: Navidad y comercio electrónico
El 35% de los internautas húngaros están seguros de que comprarán al menos un regalo por Internet: la mayoría compraría un juego o un libro por Internet.
El floreciente mercado del podcast
En el 18º episodio del podcast Research and more, hablamos de la evolución del mercado de podcasts a la luz de los datos y la experiencia.
Consumo de medios y adherencia digital
En el decimoséptimo episodio del podcast "Research and more", nuestras presentaciones en Internet Hungría dieron que hablar.
¿Digital u offline? (presentación descargable)
Descargue nuestra presentación en Internet
Preguntamos al consumidor de medios de comunicación (presentación descargable)
Descargue nuestra presentación en Internet
De la realidad virtual al metaverso
En la primera edición de otoño de Research and more pocast, hablamos de lo que piensan los internautas húngaros sobre la realidad virtual en 2021 y el posible futuro que podría deparar Metaverzum.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
Az új normális – 2022 fogyasztói trendek
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is
Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Veszélyben a reprezentativitás?
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?
Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!
Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.
De la tienda web al árbol: Navidad y comercio electrónico
El 35% de los internautas húngaros están seguros de que comprarán al menos un regalo por Internet: la mayoría compraría un juego o un libro por Internet.
El floreciente mercado del podcast
En el 18º episodio del podcast Research and more, hablamos de la evolución del mercado de podcasts a la luz de los datos y la experiencia.
Consumo de medios y adherencia digital
En el decimoséptimo episodio del podcast "Research and more", nuestras presentaciones en Internet Hungría dieron que hablar.
¿Digital u offline? (presentación descargable)
Descargue nuestra presentación en Internet
Preguntamos al consumidor de medios de comunicación (presentación descargable)
Descargue nuestra presentación en Internet
De la realidad virtual al metaverso
En la primera edición de otoño de Research and more pocast, hablamos de lo que piensan los internautas húngaros sobre la realidad virtual en 2021 y el posible futuro que podría deparar Metaverzum.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.