Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-án indul az NRC Fenntarthatóság Tracking kutatásának második hulláma

Az őszi hullámban a tavasszal vizsgált legfontosabb témakörök mellett új témák is szerepelnek, és a kérdőívet ügyfeleink is alakíthatják saját kérdésekkel. A saját kérdések elemzését kizárólag a kérdés megrendelőjének adjuk át.

Egy kérdés ára: 85 000 Ft + Áfa.

Az őszi hullám témái:

  • Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek
    (ökológiai lábnyom, karbonsemlegesség)
  • Fenntarthatósági attitűdök
    (környezettudatosság, fogyasztás-csökkentés)
  • Vállalati, állami és egyéni felelősség
    (fogyasztói elvárások)
  • Hulladékgyűjtés
    (szelektív gyűjtés, zero waste, komposztálás)
  • Élelmiszerek és fenntarthatóság
    (választási szempontok, tájékozódás, csomagolás és címke szerepe)
  • Green mobilitás – ÚJ TÉMA!
    (elektromos hajtású járművek: vásárlási hajlandóság, hitelfelvétel)
  • Green home – ÚJ TÉMA!
    (napelem, energetikai korszerűsítés, zöld hitel)

További információ, az előző hullám megvásárlása, saját kérdések megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
Facial Recognition Software az NRC-től|||

Facial Recognition Software projektbeszámoló

Az NRC által kifejlesztett Facial recognition Software az egész reklámszakma számára hasznot hajthat. Segítéségével pontosabban detektálhatják, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag.

|

Instant Marketing Research projektbeszámoló

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

infografika

A FELTÁLALT HAGYOMÁNY: bejgli, halászlé és a többiek

Gasztro trendek ide vagy oda, úgy tűnik, hogy még mindig a tradicionális ételek játsszák a főszerepet a magyar családok ünnepi menüjében – ez derül ki az NRC 1000 fős november végi online felméréséből. Mi mindent tálalunk fel az ünnepi időszakban? Ennek jártunk utána kutatásunkban.