Hírek
Sárga csekk és párnaciha
„A pénz jön és megy: a különbség csak annyi, hogy könnyebben megy, mint ahogyan jön…” (Comenius)Mégis hogyan jön és hogyan megy? Bankkártyára, folyószámlára, postástól? Sárga
"Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot"
Kőszegi András interjúja Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás). A Sanoma is egy klasszikus médiavállalat volt, gondolom, a kutatási módszertana és az eszközei is
Hogyan tovább, internetpenetráció?
Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most,
Nem mindegy, hogy mennyire okos
A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem
Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben
Kütyükörkép 2013Q1
Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot,
Pálinkás jó hírek
A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő, míg
Interjú Ferenczhalmy Bálinttal
Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően
Jobb félni, mint megijedni
A televízió mint kommunikációs csatorna fontossága megkérdőjelezhetetlen markatingkampányok során. Egy televíziós kampány sikeressége számos tényezőn túl a reklámfilm minőségétől is függ, arra azonban nincs örökérvényű
Magyar sorozatfüggő-kórkép
Idén igazi sorozatdömpinggel nyitották az évet a magyar televíziós csatornák, számos új sorozatpremierrel, új műfajokkal és természetesen az eddigi évadok folytatásával találkozhatunk. A sorozatok palettája
A jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdeme
Bábel-Szücs Szilvia (NRC) interjúja Uzoni Balázzsal, a Vodafone Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójával Egy királynak volt három fia. Mindhárom gyermekének szeretett volna pénzt adni, de sajnos mire
Interjú Szabó Tündével és Thomas Lantossal
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Szabó Tündével és Thomas Lantossal. Szabó Tünde 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? NYÁR! Nagybetűs NYÁR, amikor nem csak
Sárga csekk és párnaciha
„A pénz jön és megy: a különbség csak annyi, hogy könnyebben megy, mint ahogyan jön…” (Comenius)Mégis hogyan jön és hogyan megy? Bankkártyára, folyószámlára, postástól? Sárga
"Nagyon kevés kutatócég érti igazán az online világot"
Kőszegi András interjúja Sasvári Gabriellával (osztályvezető, Centrál Médiacsoport, Központi Piackutatás). A Sanoma is egy klasszikus médiavállalat volt, gondolom, a kutatási módszertana és az eszközei is
Hogyan tovább, internetpenetráció?
Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most,
Nem mindegy, hogy mennyire okos
A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem
Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben
Kütyükörkép 2013Q1
Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot,
Pálinkás jó hírek
A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő, míg
Interjú Ferenczhalmy Bálinttal
Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően
Jobb félni, mint megijedni
A televízió mint kommunikációs csatorna fontossága megkérdőjelezhetetlen markatingkampányok során. Egy televíziós kampány sikeressége számos tényezőn túl a reklámfilm minőségétől is függ, arra azonban nincs örökérvényű
Magyar sorozatfüggő-kórkép
Idén igazi sorozatdömpinggel nyitották az évet a magyar televíziós csatornák, számos új sorozatpremierrel, új műfajokkal és természetesen az eddigi évadok folytatásával találkozhatunk. A sorozatok palettája
A jó tanulmány nemcsak a kutatócég érdeme
Bábel-Szücs Szilvia (NRC) interjúja Uzoni Balázzsal, a Vodafone Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatójával Egy királynak volt három fia. Mindhárom gyermekének szeretett volna pénzt adni, de sajnos mire
Interjú Szabó Tündével és Thomas Lantossal
Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Szabó Tündével és Thomas Lantossal. Szabó Tünde 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? NYÁR! Nagybetűs NYÁR, amikor nem csak