ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!

A generációk tartózkodási helyei. Ott szólítsd meg őket!


Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.
  • X, Y és Z generációk: mennyire digitálisak?
  • Mennyire élnek a hírek, videók, influencerek és közösségi média bűvöletében?
  • Mi motiválja őket cégek, márkák online követésére?
  • Mi a jelentőségük az ajánlásoknak, a vásárlói fórumoknak, felhasználói videóknak az egyes korosztályok számára?
  • Mit gondolnak a személyre szabott reklámokról?
Értékesítési trendek
Kurucz Imre, a NRC kutatási igazgatója


Kurucz Imre 2020.01.16-ai előadásának anyaga letölthető itt:

[wpdm_package id=’17481′]

Konferencia site
Értékesítési trendek

Egyéb letölthető NRC prezentációk (2019):

Molnár Zoltán (Internet Hungary 2019): Az online fizetés szép új világa avagy Revolut és társai

Sági Ferenc (Média Hungary, 2019): Multiscreen: impulzusvásárlás a kanapéról?


Gyenes Edina

Online piackutatást szeretne?

ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

[ninja_form id=7]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Ízlések és pofonok

A reklám kicsit olyan, mint a politika meg a magyar foci: kevesen szeretik, de valamennyire mindenki ért hozzá. Azonban még a távirányító görcsös szorítása

Mobil játszótárs

Három okostelefon-használóból kettő szokott játszani a mobilján, legtöbben ügyességi és logikai játékokkal töltik az időt – ez derül ki az NRC februári kutatásából. Az

Házhoz jön a sonka?

Az utóbbi hetekben/hónapokban, amikor “nyilvánosságra” került, hogy az egyik nagy, Magyarországon is jelenlévő hipermarketlánc online vásárlói felületet indít, elindultak a találgatások annak jövőbeli esélyeiről,