NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?

Március óta meghatározó része életünknek a koronavírus – átírta mindennapjainkat és jövőbeli terveinket, hatással van munkára, szórakozásra fogyasztásra, vásárlásra. Ráadásul a helyzet napról napra változik, az aktuális járványügyi adatok, korlátozások, enyhítések függvényében. 

Az NRC Pandemia Hangulat Index tracking kutatása április közepe óta háromhetente méri a 18-65 éves magyar lakosság koronavírus járvánnyal kapcsolatos érintettségét és várakozásait, ami nemcsak egyfajta pillanatképet ad a lakosság hangulatáról, attitűdjéről, de mutatja a főbb trendeket, és információt nyújt a fogyasztási, vásárlási szokások jövőbeli alakulásáról is. 

Pandémia
NRC Pandémia Hangulat index eredményei

Tartanak-e a magyarok pandémia következményeitől? Számítanak-e gazdasági válságra: növekvő munkanélküliségre, inflációra? És a járvány második hullámára? Optimisták vagy pesszimisták saját egzisztenciájukat, háztartásuk pénzügyi helyzetét illetően? Továbbra is visszafogják a fogyasztásukat, vagy kezdenek újra többet költeni? Online vásárlás, vagy sorbanállás a hipermarketben? Készpénz vagy bankkártya? Mindezekre a kérdésekre választ ad a kutatás legfrissebb, 4. hulláma, amelynek legfontosabb, legérdekesebb adatait Kurucz Imre mutatta be június 25-én a Reboot Hungary Plusz online konferencián. 

Kattints a linkre, nézd meg a webináriumot, és Imre 15 perces előadását. 

NRC PANDÉMIA HANGULAT INDEX TRACKING

  • Ingyenes alaperedmények feliratkozóknak
  • Exkluzív kérdésfeltevési lehetőség, hat addicionális elemzés és egyéb extrák előfizetőknek

A linkre kattintva feliratkozhat az NRC exkluzív hírlevelére és az ingyenes NRC Pandémia Hangulat index adatait rendszeresen küldjük Önnek.

Kurucz Imre letölthető prezentációja

(2020. jún. 25-ei Reboot Hungary Webinárium)

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.