Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?

A REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM RÉSZÉRE KÉSZÍTETT EXKLUZÍV ONLINE LAKOSSÁGI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI (2020. 05.14.)

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak.

De mivel múlatjuk az időt a négy fal között? Igaz, hogy többet stresszelünk, de eközben alvásra is több időnk jut. Igaz, hogy több hírt fogyasztunk, és nőtt a közösségi médiában töltött idő, de még így is a tévé dominálja az otthoni szórakozásunkat.

Hogy néz ki egy átlagos reggel? Mit csinálunk napközben? Mivel töltjük az estét? Milyen szabadidős tevékenységek kérnek a figyelmünkből? És hogyan változott mindez a koronavírus előtti időkhöz képest?

karantén
Csatlakozzon a Reboot Hungary Facebook csoporthoz, ahol néhány hét múlva az előadás felvétele is elérhető lesz


Töltse le Kurucz Imre perezentációját, amelyet a 6. Reboot Hungary webináriumon mutatott be:

Prezentáció letöltése


Covid19 kutatásunk: Pandémia hangulat Index tracking
Kvalitatív megoldások online: fókuszcsoportok & egyéb lehetőségek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hat tipikus életpálya jellemző Magyarországon

Nincs már általánosan követendő értékrend: a magyar lakosság jellemzően hat eltérő modell alapján éli az életét – derült ki abból az egyedülálló életút-szegmentációs kutatásból,

pénzügy kutatás - CSOK

Szabad a CSOK… – de kinek kell?

A 2015. július 1-én bevezetett Családok Otthonteremtési Kedvezménye jelentősen bővítette a vissza nem térítendő állami támogatással megvásárolható ingatlanok és egyben a jogosultak körét is.

|

Az igazság pillanata – interjú Géczi Tamással

Géczi Tamás közel 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a szakma valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, ügyfélkapcsolati és menedzsment pozíciókban a világ vezető

Egészségünkre!

Mit teszünk érte, mit teszünk ellene? Csak egészség legyen, szokták mondani, és valóban: a kutatások azt mutatják, hogy az emberek számára – családjuk mellett