Letölthető előadás: Mivel töltjük az időt a karanténban?

A REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM RÉSZÉRE KÉSZÍTETT EXKLUZÍV ONLINE LAKOSSÁGI FELMÉRÉS EREDMÉNYEI (2020. 05.14.)

Bár lassan kiszabadulunk a bezártságból, az elmúlt héten még a magyarok 82 százaléka nyilatkozott úgy, hogy igyekszik eleget tenni a #maradjotthon felhívásnak.

De mivel múlatjuk az időt a négy fal között? Igaz, hogy többet stresszelünk, de eközben alvásra is több időnk jut. Igaz, hogy több hírt fogyasztunk, és nőtt a közösségi médiában töltött idő, de még így is a tévé dominálja az otthoni szórakozásunkat.

Hogy néz ki egy átlagos reggel? Mit csinálunk napközben? Mivel töltjük az estét? Milyen szabadidős tevékenységek kérnek a figyelmünkből? És hogyan változott mindez a koronavírus előtti időkhöz képest?

karantén
Csatlakozzon a Reboot Hungary Facebook csoporthoz, ahol néhány hét múlva az előadás felvétele is elérhető lesz


Töltse le Kurucz Imre perezentációját, amelyet a 6. Reboot Hungary webináriumon mutatott be:

Prezentáció letöltése


Covid19 kutatásunk: Pandémia hangulat Index tracking
Kvalitatív megoldások online: fókuszcsoportok & egyéb lehetőségek

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Virtuális séta az online piactereken

Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig „járnak” a

Ismét a gyerekeket kérdezzük

2007-ben indult elsőként útjára az NRC Piackutató VMR.kids kutatása. A felmérés múlt évi sikerének köszönhetően idén novemberben ismét elindítottuk az adatfelvételt. A VMR-t kiegészítő

Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?

Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma

||

Mit tudunk az internetezőkről?

NRC Piackutató Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2007 második félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és