Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Előadások vállalatoknál és szakmai konferenciákon
Iparági trendekről, kutatási eredményekről, ügyfélélményről és piackutatási módszerekről tartok rendszeresen előadásokat.
CX és ügyfélélmény kutatások
Ügyfélélmény szakértőként adatvezérelt támogatást nyújtok a vállalatok ügyfélközpontú folyamatainak a kidolgozásához.
Service Design, Co-Creation fejlesztés
Szolgáltatás-, és folyamatfejlesztések területén a vállalati csapatokat támogató facilitátorként és elemzőként is segítem a fejlesztéseket.
Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Sokan kérdezik, hogy mit takar az NRC, ezért most elárulom: Net Research Center, amelyet 1999 szeptemberében alakítottunk két barátommal közösen, akkor amikor az internetpenetráció még csak egy számjegyű volt.
Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a szoftverfejlesztés, a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és mivel ezek a szerelemprojektjeim, ezért örömmel segítem a hazai nagyvállalatokat az adatvezérelt szolgáltatás és termékfejlesztési munkáikban.
Az elmúlt 25 évben sok mindenben voltunk elsők az online piackutatásban, de én mégsem a megoldásainkra, az eredményeinkre vagyok a legbüszkébb, hanem a régi és az új kollégáimra, azokra, akikkel nap, mint nap azon dolgozunk az ügyfeleinkkel közösen, hogy jobb és egyszerűbb szolgáltatások és termékek készüljenek a hazai lakosság számára.
Én, ezért szeretem ezt a szakmát, ezért szeretek NRC-s lenni.
Ismét a gyerekek kerültek a fókuszba
Bár a mai gyerekek szabadidejében előkelő helyet foglal el a számítógépezés és az internet-használat, nem ez az egyetlen módja a kikapcsolódásnak. A 15 év alatti
Fizetős online tartalomletöltés és videómegosztás
Ha információra van szükségünk vagy valamilyen tartalmat keresünk, sokszor az internetet hívjuk segítségül, ahol pár kattintást követően választ találhatunk kérdéseinkre. Egyes esetekben ingyenesen, még máskor
Költséghatékony adatfelvételi megoldások a piackutatásban
A piackutatás fejlődésében mérföldkőnek számított az internet széles körű elterjedése, ugyanis kaput nyitott egy újabb módszer előtt, melynek segítségével az eddigieknél még hatékonyabban lehet vizsgálni
Érdemes vertikális portálokon hirdetni
A vertikális – egy adott témára koncentráló – weboldalak fontos szereplői a jövő internetes tartalomszolgáltatási és kereskedelmi piacának. Az NRC legújabb vizsgálata az egyes vertikális