NRC Omnibusz | Eredményes kutatás költséghatékonyan

 

Iszonyú véleményes volt az ötlet. Abban biztosak voltunk, hogy tarol, de a márkaszemélyiségre gyakorolt hatását nem tudtuk felmérni a meetingen… Tartottunk tőle, hogy az ügyfél komplett őrültnek néz, ha ezt tesszük a prezibe.  A biztonság kedvéért tehát eldobtuk az ötletet, pedig nagyon szerettük, én hittem benne. Sose tudjuk meg, hogy tényleg bukás lett volna, vagy egy szuper kampány és Aranypenge.

Időről időre felmerülnek kérdések, amik komoly fejtörést okoznak a meetingeken. Gyakran csupán apróságokról van szó: egy-egy ötlet mennyire tetszene az embereknek, negatív vagy pozitív fogadtatásra számíthat? Melyik packshotot válasszuk a termék megújításához? Azt tapasztaljuk, hogy ilyen esetekben a vállalatok úgy döntenek, nem éri meg 1-2 kérdés miatt egy reprezentatív kutatást megrendelni, így csak a jelentősebb projekteknél kérdezik meg az embereket. Éppen ezért vezettük be költséghatékony omnibusz kutatásainkat, amik kimondottan néhány gyors kérdés reprezentatív felmérésére alkalmasak. Így a „véleményes” ötleteket nem kell rögtön elvetni, és nem is egy 20 perces meetingen dől el a sorsuk. Sok nagyszerű és merész ötlet vérzett már el a „biztonság” oltárán.

3 hetente induló omnibusz kutatásainkba akár 1 kérdéssel is be lehet csatlakozni, és messze nem szükséges egy teljes kutatás költségét megfizetni érte, még akár tender fázisban is megéri megbizonyosodni az ötletek várható hatásáról.

Ha szeretnél néha pár kérdésedről hiteles információt, kérj tájékoztatást a lenti űrlap segítségével!

Omnibusz kutatás
Kattints a képre a nagyításhoz!

 

[ninja_form id=14]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Takács Gergely további cikkei
NRC_hónap_kampánya_lenovo|

A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

  Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő:

|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést