Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Keressen minket bizalommal
Bankok
Digi@Bank monitor és egyedi kutatásaink segítségével megismerheted a lakossági elvárásokat és tapasztalatokat.
Biztosítók
Kvantitatív és kvalitatív kutatásaink segítségével a termékfejlesztés területén is támogatjuk a hazai biztosítókat.
Közműszolgáltatók
Hogyan tudod javítani imázsodat? Mivel elégedettek a fogyasztóid? Milyen területen tudsz nekik segítséget nyújtani?
OTC
Hol keresnek információt a vásárlók? Mi alapján választanak OTC készítményt? Melyik patikát kedvelik és miért?
SMART, IOT
Milyen iparági trendek mozgatják meg a vásárlókat? Miért választanak okos termékekeket a fogyasztók? Melyek a legnépszerűbb márkák?
Ügyfélszolgálatok
Mit gondolnak a vásárlók az ügyfélszolgálatokról? Mit várnak el? Mitől lesz jó egy ügyfélszolgálat és egy chatbot?
Közgazdászként (Corvinus) és jogászként (ELTE) végeztem.
Közel 30 éve végzősként első munkahelyként egy piackutató céget választottam, úgy hívták, hogy Modus. Azóta nem ereszt el ez a szakma.
Voltam kvantitatív kutató, kutatási csapatok vezetője, ügyféligazgató, és még kutatócég-tulajdonos is egy ideig. Jó pár éve kifejezetten szeretek kvalitatív kutatásokat végezni, elemezni, kitalálni.
Úgy alakult, hogy a pályafutásom első 10 évét leszámítva kifejezetten szolgáltatóipari, ezen belül banki, biztosítói és telekommunikációs, vagy akár energiaipari cégeknek dolgozom. Ebben az a jó, hogy több oldalról látom ugyanazt az ügyfelet. Például amikor befizeti a biztosított lakásának áramszámláját a hitelkártyája terhére okostelefonján. A munka mellett kertemet művelem és részt veszek a helyi közéletben. A kert megnyugtatja a közélet miatt felborzolt kedélyeket, így ez jó párosítás.
2017 óta vagyok az NRC-nél, kutatási igazgatóként. Az a mi luxusunk, hogy mi itt mindig kíváncsiak maradhatunk. Nekünk nem csak hogy szabad, de muszáj is kérdezni.
Lakásterveink lázában élünk
Lakáshitel? Van rá igény. A banki ügyfelek harmada éppen aktuális lakástervén pörög, a másik harmada pedig öt éven belül tervez itt tartani. A legtöbben természetesen
Infografika az egyéves Digi@Bank Monitor adataiból
Egy éves a Digi@Bank Monitor, az NRC negyedéves pénzügyi trackingje. De mi történt az elmúlt egy évben? Minden egyes kutatási hullámban találtunk érdekességeket az
A hitelfelvétel tűzkeresztsége
Amilyen a katonáknál a tűzkeresztség, olyan az első hitelfelvétel a pénzügyi fogyasztónál. Gyakran váratlanul jön, izgulunk miatta, utána sokáig emlegetjük, és hatással van a
Elektronikus pénzügyek: Új technológiák, új félelmek?
A Digi@Bank Monitor idei első hullámában több más aktuális téma mellett az elektronikus bankoláshoz köthető aggodalmakat vizsgáltuk. A kérdés különös időszerűségét az adja, hogy